2 Temmuz 2010 Cuma

Bebeğimi Gördüm

15+2 hft


Fevkalade,Amerikada 2 kez ultrasona girdiğini söylediğinde hiç de şaşırmadım..Burada herşey farklı anacım..Orada NORMAL olan burda ANORMAL..Valla biz her ay görüyoruz bebeğimizi kardeş..İyi mi kötü mü bilemiyorum..Bunu ileri yıllarda göreceğiz herhalde..

Aynen resimdeki pozisyonda olduğu için, minik kuşum cinsiyetini öğrenemedik..Doktordan çıkışta, eşim "olsun acelemiz ne?" dedi de, "olur mu, indirimler bitmeden öğrenmem lazım" dedim, iyi mi?:)

Bebeğim iyiydi elh...Kıpır kıpırdı..Kızım ultrasonda donakalırdı..Bu maşallah, el bile salladı :)

2 kg almışım bu ay..3 kilo verdim..2 kilo aldım..Henüz hamilelik öncesi kiloma ulaşmadım:)

Doktora folik asiti hiç içemediğimi söyledim.."faydası ispatlanmış tek vitamin..kutuyu bitir" dedi..Bu aydan sonra işe yarar mı bilmem ama yeniden başladım içmeye..Aman eskiden folik asit mi varmış?Neyse, geri kafalılık yapmıyım şimdi..içeyim bari..

Siz sormadan söyleyeyim, hala midem düzelmedi..Sürekli yemek yesem diyorum bazen..Çünkü, yerken bir şey olmuyor da artık, aralarda bulanıyor sürekli..Aman neyse, bugünüme şükür..Şikayet etmiyim hiç, neme lazım..

Dikkatimi çekti, ET türü şeyleri çekiyor canım..Ayıptır söylemesi, DÖNER , TAVUK IZGARA filan..Yalnız, kıymalı şeyler yiyemiyorum..KÖFTE vs..Geçen sefer, eti bu kadar çekmiyordu canım sanki..Et fiyatları arttı ya, ondan mı kıymete bindi acaba? :)

Bu sefer, şeker diyeti yapmakta zorlanmıyorum..Çünkü, TATLI şeyleri hiç yiyesim gelmiyor..Yiyince de bulantımı artırıyor..Zaten tad da alamıyorum pek..

Çabuk yorulmaya devam..Uykuya düşkünlüğe devam..4 ay bitmek üzere..Yolu yarılamaya az kaldı..Vay bee!

Şahane


1 yorum:

Unknown dedi ki...

yazılarını en başından beri okumaya başladım da... aynı şeyleri yaşamış biri olarak snaki ben yazmışım gibi geldi.
ahhhh o günler çok zordu. şu an 22 haftalığız hala daha ağzımda o iğrenç tad. yerken herşey iyi hoş ama sonra...

Related Posts with Thumbnails