9 Temmuz 2010 Cuma

Yorgunum Dostlarım,Yorgunum Yorgun


15+6 hft

Hoş geldin Fevkalade..Demek sen de, bu meşakkatli yola tekrar çıktın..Yolun açık olsun dostum..Her şey güzel, hayırlı ve KOLAY olsun inşalah bu kez..Çok sevindim, çookkk..Tebrükler!!

Ay benim 4 ayım bitti..Bulantım bitmedi..:( Hala ağzımın tadı yok..Kendi yaptığım herşeyden tiksiniyorum..Sürekli bulanıp duruyor işte..

Bir de ayıptır söylemesi, ikinci kez mantar enfeksiyonu oldum..Oy oyy..o da ölümden beter..anlatamıyorum şimdi burada :( 10.haftamda olmuştum, yine oldu..Geçen sefer kullandığım fitil ve kremle tedavi olacağım yine..

Bu da yetmezmiş gibi, kasılmalar başladı..İlkinde çok olmuştu ama 6.ayda filandı sanırım..Doktorum, kanama var mı? dedi..olursa gel dedi..bir de bol su iç,dinlen dedi..

Ne bileyim ya, iyiyim diye, uzun zamandır gelmek isteyen bir grup misafiri kabul ettim..Çok yoruldum..3 çeşit bişey yaptım aslında ama dün temizlik, bugün de hep ayakta kal..Yorgunluktan ölüyorum..İyi artık ya,9 ay yatacak mıyız? millet tarlada, işte güçte..sakınan göze çöp batar zaten..Dinlenelim bakalım..Ne iş görüyorsam sanki?

Kalsiyum yönünden zengin şeyler tüketmeliymişim..Süt içmiyorum hiç :( peynir desen sadece kaşar peyniri yiyorum..yoğurt kırk yılda bir..süt içmeye başlasam iyi olacak galiba..

Şahane



3 yorum:

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sahanecim bulantilarinin gecmemesine üzüldüm,sende bulantiya iyi gelecek seyler icmeye calissan,belki iyi gelir bilmiyorum...

Süt icmeye baslasan iyi olacak ama bulantin olunca zor,ama soguk süt emeinim icilebilir,ilk 3 ay cok önmeli bebegin gelisimi ,kalsiyum ve diger mineraller acisindan,bence ihmal etme canim,

kolay gelsin...

şahane dedi ki...

calsiyum konusundaki araştırma tezimi az sonra yayınlayacağım:)
geçmedi ya geçmedi:(

Fevkalade dedi ki...

Malesef, fitil bir ise yaramiyor. Doktorlar ezberlemis midir nedir, hemen veriyolar o sacma seyi.
"Sanma ki bir daha iyi olucaz" Sahane...Kabullenelim, mantar bitecek, brokoli baslayacak. O bitecek, sogani sarimsagi baslayacak:((((

Related Posts with Thumbnails