13 Temmuz 2010 Salı

Ben de, nerde kaldin diyordum!


7+0 Hafta

Bu sabah bi kalktim, basim catliyo, midem bulaniyo, ama oyle boyle degil, soyle boyle!!!!
Kocamin hocasi da tatile gitti, biz de serdik:) Saat 10 olmus, hala uyuyoruz.
Hemen kahvaltiyi hzairlayayim dedim ama, burnumun diregi kiriliyo mutfak kokusunda. Kesin dun gece bisey oldu, eve koku bombasi birakti birileri. Yoksa aniden, kokar mi mutfak!Di mi?

Kahvaltiyi hazirladim, once ogluma yedireyim dedim. Derken, cok afedersiniz, hamilelik blogunda insan bayaaa kaba-saba bi hale donusuyo, affedin ama, napalim. Kolayina dogmuyo iste bu veletler.
He ne diyodum, birden, yumurtanin kokusundan bogurmeye basladim:(((
Bizim evimiz iki katli ya guya. Ilk katina tuvalet koymayi akil etmemisler. Yukari cikana kadar, canim cikti:((((
Yani, ilk kusma olayini bu gun gerceklesti diye, kayitlara dusuruyorum.

Ben yukardayken de, oglum babasina soruyormus, elini agzina goturup, "kustu di mi?". Derken bi ses daha duymuslar benden bu defa oglum" kesin kustu di mi baba, kustu kustu":))
Asagiya indim sallana sallana, oglum beni soru yagmuruna tuttu. sen neden kustun, "bebekteb yavrum"neden bebekten", o da sana cekmis yavrum", neden bana cekmis anne" olunun korunden yavrum:)))

Bu gun bisey farkettim. Iki gundur kotuyum daha. Daha bisey yasamadim, ne ki ogluma hamileligimde yasadikalrima kiyasla!
Kotu oldugumda, bi sekilde oglum beliriyor yanimda. Ve ona bakinca"degmez mi, ikincisi de bu kadar tatli olacaksa" diyorum! Dunyanin en tatli seyi oglum gozumde, en tatli. Cok cektirdi bana hamileligimde ama, dogdugundan beri, hep kolay cocuk oldu. Sabahlara kadar uyudu, gaz sancisi cok olmadi, sunnet oldu daha 2 gunluk bebekken, gik demedi. Disleri cikti, biz ciktiktan sonra farkettik, tuvalet egitimine basladik, 1 haftada ogrendi. (Gerci buyurken, oyuncagini paylasmayinca isirdi durdu cocuklari ama, bunu saymiyayayim simdi:)

Belki bu da oyle olur he?Simdi cok cektirir ama , dogduktan sonra rahatlatir beni?

Kimbilir?
Kadir inanir:)))

Fevkalade

2 yorum:

Şahane dedi ki...

ay inşallah da, hamileliğin de kolay olsun ya..
hemen başladı işte:( benim de bu sefer ilkinden erken başlamıştı..Allah yardımcın olsun..çok kısa sürsün inşlh..hemen bitsin.normale dönsün miden :(
üzgünüm dostum..

iffetin günlüğü dedi ki...

Ben senin hamileliğini haber verdiğin postu kaçırmışım bacım.Allah sağlıkla kucağına aldırsın.Bütün ufak tefek rahatsızlıklarına da şifalar versin..

Related Posts with Thumbnails