6 Temmuz 2010 Salı

Ben de Hamileyim:)


Plan yaptim aylarca. Cocugum baharda dogmali, ben yaz hamilesi olmamaliyim dedim durdum. Ama her seyden once, O'nun da bir plani vardi! Disim agrimaya basladi aniden, yuzum sisti, ve subatta dogurmak icin planlar yaptigim zaman, antibiyotik kullanmamla, planlarim degisti.

Yeni takvime gore, 3 Mart da dogacak bebegim, lakin...

Bende agrilar var a dostlar! Doktora gitmeden rahat etmeyecek icim, yani 21 temmuza kadar:(
Korkuyorum simdi, ya dis gebelikse, ya yalanci gebelikse, ya dusuk tehlikesi varsa!

Insallah saglikli bir bebek, ve saglikli bir hamillelik sureci geciririm diyorum, ve sizi uykulu uykulu selamliyorum:)

Fevkalade

2 yorum:

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Fevkaladecim okuyunca cok sasirdim,"yoksa bende mi hamileyim?" derken,dedigin cikti iste...

Allah yardimcin olsun,insallah daha iyisindir canim,

sevgiler...

Fevkalade dedi ki...

Dedigim cikti. Insallah normal birgebelik olur, normal bir yavrucagiz olur benim ki de:)

Sevgiler Almanyaya

Related Posts with Thumbnails