6 Temmuz 2010 Salı

Ne derlerse desinler!


6+0 hafta

Bu gun ev supureyim dedim. Evi mi supurdum, ev mi beni supurdu anlamadim! Ufledim durdum. Yarin sabah bir arkadas kahvaltiya gelecek, bari ustun koru supureyim deyip, fisi prize takmistim. Takmaz olaydim. Hic bir sey umurumda degil. Pasakli desinler, meczup desinler:), ama beni biraksinlar, uyuyayim...

Dun aksam saat 10, yataga kon yaptim. Bir ara esim geldi bisey sormak icin, uyumadigimi dusunerek.
Ne kokuyor ya bu yatakta demez mi? Ne kokacak dedim, yemek kokuyorum. Geceliklerimi giymedim ki, aksam pisirdigim yemek kokan elbiseyle girmisim yataga:)Baska zaman olsa, mumkun mu?
Aman, pasakli desinler, pespaye, paspal desinler, umurum da mi?


Bu hafta agrilarim var gunlukcugum. Som agzimi iki de bir de acip, dis gebelisiyim mi acaba diyorum ama, insallah degilimdir:(

Bunun disinda, surekli acikiyorum. Karnim kaziniyo. Zil caliyo acliktan.

Gece kalktigimda, ellerim sis olarak kalkiyorum! Oglumda da boyle olmustu. Ne alakasi varsa?

Ha bir de, gebelik.org da yazilmamis bisey olarak, bu aralar esimle cok dedikodu ediyorum. Kimseleri begenmiyorum, surekli elestiriyorum..Bunu da hamileligime veriyorum. Allah'im, yoksa hayatta yapmadigim sey:)
Hani hamileyken alingan olur ya insan. Ondan kelli demekki...

Zaten Sahane'ye de odetmem gereken bisey var, iyi hatirladim. Hazir hamileyken, alinip durucam her soyledigine, gor sen:)

Fevkalade

5 yorum:

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Her dört hamileden birinde maalesef sisme oluyormus,bende Zeynep'te cok sismistim,tabii Zeynep'te sistigi icin dogdugunda kocaman biseydi,sonra normale döndü...

Uyku,ah ne tatlidir hamileyken,bilirim,normalde hic yapamam ama koltukta az kestirmedim ben,esim artik dalga gecmeye baslamisti...

Kendini iyi hissedene kadar bence misafirlerini ertelemeye calis,cünkü cok zorlanirsin,pisman olursun,senin ilk aylarin,dinlenmeli,uykunu almalisin...

Hersey iyi gider insallah,yine görüsüsüz...

Her iki hamileyede sevgilerimi yolluyorum...

Fevkalade dedi ki...

Ah Serpil,
Uyumak cok tatli ama, oglum pek musade etmiyor. Insallah eylul de okula baslayacak, o zaman bol bol uyucam, oooooooooh sefam olsun:)

Sen de var mi biseyler:)

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Belki bir sürpriz yapabilirim!

şahane dedi ki...

serpil? yoksa?yoksa? :))
katıl aramıza,hayatını yaşa..dermişim...:))
kocam, "beni kanepeyle aldatıyorsun" diyo:)varın siz düşünün halimi..
bende bugün misafir aldım oy oy oyyyy..öldüm ya..yaptıgımda bişey olsa..
ben şişmiyorum kızlar..normal mi?

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sahanecim,cok fazla yemedigin icin normaldir sismemen,birde süt,yogurt peynir bile siskinlik yapiyor,zaten daha cok kücük ama yakinda karnin sismeye baslar merak etme...

Ben sanirim epey sonra sürpriz yapacagim,öptüm sizi...

Related Posts with Thumbnails