13 Temmuz 2010 Salı

Braxton Hicks Kasılmaları

16+3 hft

Benim malum kasım kasım kasılmalarım olmadı kaç gündür..Sanırım su içmeyi artırmam işe yaradı..Bu anormal-normal kasılmaların (hamilelikte tüm anormallikler normal oluyor da ) ne olduğunu Dr.Alper Mumcu sitesinde şöyle izah etmiş sağolsun..

Ben ne zaman hareketlerini hissedeceğim bebeğimin ya? Geçen sefer ne zaman hissettiydim hatırlamıyorum da..Günlüğe yazmışımdır ama bakamadım bir türlü..Hissedince bulantımın biteceğine inandırdım ya kendimi..Her an kontrol ediyorum,ama tık yok!

Fevkalade'nin de başladı bulantısı kusması..Of aman..Olmasa olmaz mı? "kaç çocuk doğurdum,bulantı nedir bilmem" diyenlerin neyi fazla acep bizden? Neyse allah beterinden korusun..9 ay süreninden..Başka sıkıntılardan..

İki gündür yemek yapıyorum..Yaparken mutfaktan çıkıp çıkıp geliyorum, fena oluyorum ama, bıktım artık geçiştirmekten, dışardan yemekten..ÖZledim yemek yapmayı resmen..Ev yemeği gibi var mı..

Sabırla bekleşen misafirleri de,ara ara almaya devam ediyorum..Napayım, doğumdan sonra mı gelin diyeyim?Ramazan geliyor..Bir an evvel, sırayı eritmem lazım :))

Şahane

4 yorum:

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Kizlar nasilsiniz?,yazin artik birseyler,bekliyorummm,öptüm sizi...

şahane dedi ki...

ben iyiyimde,fevkalade için aynını söyleyemeyeceğim :( daha yolun başında garibim..

Fevkalade dedi ki...

Keske bende 4,5 aylik olsaydim Sahane:(Bu gunlerin gececegine dair umidim yok. Yemek yapmak bir hayal! Sulu birseyler yemek hayal!
Meger ne kadar mutluymusum 2 ay oncesine kadar, ah ah!

şahane dedi ki...

olacaksın canım benim..9 aylık da olacaksın..10 zor biraz :)

keşke yakınımda olsan..hep pişirirdim getirirdim sana..yeni de yaşadım ya,dahabir analrdım halinden:(

Related Posts with Thumbnails