25 Temmuz 2010 Pazar

Gelinim Oluyor!


18+1 hft


Sonunda bebeğimizin cinsiyetini öğrendik...Netice, tüm kamuoyunu sevince boğdu (niyeyse?).."Oğlun olacak, hissediyorum" diyenler, "ben demiştim" diyerek mutluluklarına mutluluk kattılar..Evet, oğlumuz oluyor ! (Ben direk gelinim oluyor diyerek ifade ediyorum bunu:))


Babası da, bu cinsiyet meselesine NÖTR yaklaşmasına rağmen, sevindi doğrusu..Bana gelince, oğlum olacak diye üzülmedim tabi..Hoşuma bile gitti..Hepsinin ayrı güzelliği var..Hem Allah takdir etmişse bunu, vardır bir hayır..İnşalah, hayırlı bir evlat olur..Önemli olan bu..Zaten yanlış anlaşılmasın, benim oldum olası hayalim,2 kız 1 erkek çocuk sahibi olmaktı.."Tek kız" yazgımızın 3. de bozulacağını ümit ediyorum artık..Evet, 3.yü ciddi ciddi düşünüyorum..Belki, bir kızım daha olur diye..Ne saçma şeyler düşünüyorum di mi?Beni kınamayın lütfen..Daha önce yazmıştım ama tekrar edeyim yine de..Anneannem,annem ve ben..Üçümüz de tek kızız..Abla,kız kardeş,teyze hasretiyle yanıyoruz üç kuşaktır..İşte tüm derdim bu..Başka bir şey değil..Yoksa, kız erkek, mühim olan HAYIRLI EVLAT..
Doktordan sonra, ilk hediyesini alayım dedim..Alışmışım kız kıyafetlerine, bir türlü beğenemedim bir şey..Sadece bady ve patik/ayakkabı aldım,o günün hatırası olsun diye..Sonra yine gittim kızıma bir şeyler aldım :) Biraz da,suçluluk psikolojisi sanırım,kız da olsa erkek de olsa, kızımı aldatıyorum gibi geliyor bebek giysilerine bakınca :)Neyse, daha çok zaman var..Havaya girerim yakında :)


Bu arada bebeğim (artık oğlum mu desem?) gayet iyiydi, sağlığı, gelişimi normaldi elh..2 hafta sonra İkinci Düzey Ultrasona gireceğim başka bir yerde.. Kan akışına filan da bakıyorlar, malum...Bulantım çok çok azaldı ama hala tam geçmedi..


Daha önce bahsetmeyi unuttum..İkili test/üçlü test yaptırmadım..İlkinde de yaptırmamıştım..Çünkü çok anlamsız geliyor..Anne karnında tedavi olmadığına göre, bebeğimin normal olmadığını öğrenmek ne işimize yarayacak?


1.Bunu bile bile hamilelik geçireceğim (ölmekten beter)

2.Psikolojim, nefsim kaldıramayacak ve aldıracağım (bu ne kadar doğru?)

3.Bir çok vakada olduğu gibi,belki de bebek normal doğacak.


İşte, bu yüzden bunu bilmemek daha iyi bence..Görelim mevlam neyler..


Şahane

3 yorum:

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Canim benim,cok sevindim yazini görünce,banada bu testlerin, sonuclarini düsünecek olursak, biraz gereksiz gibi gelsede,yas itibariyle gercekten ileri yaslarda gerekli olabilir tabii...

Insallah saglikli,hayirli bir evlat olur,görüsmek üzere insallah...

Fevkalade dedi ki...

Uclu test haftam geldi benim de. Ben oglumda yaptirmistim. Bunda yaptirmicam. Dedigin gibi, sonuc degismeyecek ki, niye moralimizi bozalim.
Insallah saglikli olurlar da, simdi tek dusuncem bu Sahane.

Gelinin hayirli olsun bakalim:)Allah, kaynanali kayinpederli buyutsun:)

şahane dedi ki...

sen bilirsin canım..bu benim fikrim tabi..
aminnnnn..:)

Related Posts with Thumbnails