31 Temmuz 2010 Cumartesi

Çay Ne Güzelmiş Meğer


19+0 hft
Mide bulantılarının başlama habercisi, çayın tadını alamamak ..Bulantıların geçmeye başladığının habercisi de, çayın eski tadını alabilmek..İki hamileliğimde de bunu tecrübe ettim...İnsan resmen, çayın gerçek tadını unutuyor.."Nasıl bir şeydi ki, yemekten sonra hemen içiyorduk..Biri gelse demliyorduk?" diyordum bir aralar..
Son bir iki haftadır, çaya dönüş yaptım..Onun o kendine has lezzetine varabilmek ne güzelmiş Allahım.Tabi günde 1-2 bardağı geçmiyor içtiğim hamilelikten dolayı ama ne olduğunu hatırlamak bile çok güzel..
Haftaya bugün 5 ayımı doldurmuş olacağım..Umarım 5.ayın bitimiyle birlikte şu bulantıdan da tamamen kurtulurum..Artık umudumu kaybetmeye başladım..9 ay sürecek mi yoksa? :(
Erkek milleti işte..Annelerine çektirmediklerini bırakmıyorlar..Sonra da, bir el kızı çıkınca karşılarına unutuveriyorlar analarını..Oy oy oyyyyy..(Biraz erken mi başladım ne ?:)
Allahım nolur son 3 ayımda da bulanmasın midem ya..Nolurrrr...
Ne?Son 3 ay mı?Nasıl ya?Son 3 aya mı giriyorum?3de 2si bitti yani?Bir tuhaf oldum..Daha dün,iki çizgi dediydim..Eyvahlar olsunnnn..Az kaldı mücadeleye..Doğum, lohusalık, göğüs yaraları, emzirme çabaları, uykusuz geceler, konaktı isilikti pişikti.., gaz sancıları..imdaaaat!!!
Hayır bunları düşünmemeliyim..Minik bir bebek hayal etmeliyim..Kucağımda..cennet kokan bir bebek..Uyurkenki halini hayal etmeliyim..Huzur içinde meme emişini..Sonra ilk gülücükler..Agular..ilk "anne" deyişi..İlk adımları..
Ve, yeniden ANNE olma şansı verdiği için Allah'a şükretmeliyim..
Şahane

1 yorum:

Fevkalade dedi ki...

Cayin tadi bi yana dursun, goruntusune rengine tahammulum yok:(((Eskiden nasil iciyormusum ya ben??

Related Posts with Thumbnails