27 Temmuz 2010 Salı

Buuz Gibi Soğuk Sudan İçeeen!!

18+3 hft

Vakti zamanında, pazarda su satan çocuklar vardı, bilmem hatırlar mısınız? (hatırlıyoruz deyin de, kendimi yaşlı hissetmiyim ).."Buuz gibi soğuk sudan içen" diye bağırırlardı..Yine var,su satan çocuklar ama, hem böyle bağırmıyorlar..Hem de, suyu onlar gibi, termoslarda değil pet şişelerde satıyorlar..

Bu soğuk su muhabbeti de nereden çıktı diyecek olursanız..Sıcak,çok sıcak buralar..Yanıyoruz..Sıcak ayrı, nem ayrı dert..Bunalıyorum,daralıyorum..Yapış yapışız resmen..İşte ben de, bu bunaltıcı durumdan sadece soğuk su içerek kaçabiliyorum..İçimi ferahlatan tek şey bu..Oysa ki, bendeniz en sıcak zamanlarda bile, soğuk su içmeyen biriyimdir..İlla ki, ılık suyla karıştırıp içerim..Ama bu hamilelik döneminde, buzdolabının kapısı aşındı artık..Direk dikiyorum kafaya..Ve ilginç olanı, hiç de soğuk gelmiyor bana..Nasıl yanıyorsa içim artık..Allah vere de, boğazlarımı şişirmeden, ciğerlerimi üşütmeden atlatırım bu yazı..Yoksa halim harap olur..

Tahmin edeceğiniz gibi, bulantım hala tam olarak geçmedi..Özellikle de bazı şeyler , fazlasıyla artırıyo.r.Misal; dolma..Neden bilmiyorum, her yediğimde uyuyana kadar bulantım geçmiyor..Bir daha tövbe ettim, yemeyeceğim artık..

Fevkalade..!Huu..Çok mu kötüsün ya? :( Nolur iyi ol..Aramıza dön..:((

Şahane

2 yorum:

Fevkalade dedi ki...

Sahane,
Galiba soguk icmemizin sebebi, seninde dedigin gibi, kokusunu daha az aliyor olmamiz. Ilik icince, su kokuyor resmen:(

Aman benim halim nasil olacak, ic guveysinden, halliceyim:(

şahane dedi ki...

bilmiyorum ama sıcak su içemiyorum artık..
geçecek dostum..geçecek bugünler..ama yaşarken hiç bitmyeck gibi geliyor o ayrı..

Related Posts with Thumbnails