27 Haziran 2010 Pazar

Aklımla Midem Yer Değiştirdi Sanki

14+1 hft

Evet hala midem düzelmedi..(Ay bu alt çizgi de nereden çıktı ya,yok edemiyorum da iyi mi)
Sürekli midem bulanırken, aklım başka hiçbir şeye çalışmıyor..Sürekli midemle meşgulüm..Tamam çok şükür, kusmuyorum, yemek yiyebiliyorum ama işte sürekli mide bulantısı ile normal bir hayat sürülmüyor ki..

Yemek aralarında durmadan Antep Fıstığı yiyorum bu aralar..Tuzlu tuzlu çok iyi geliyor..Ama birkaç saniyeliğine :( Yine de, en sevdiğim atıştırmalık..


Bir de meyve yemeyi seviyorum..(Kendiliğinden kayboldu alt çizgi.La havlee) En çok da "kiraz"..Bir de, dışarda filan en çok yediğim şey "Tavuk Izgara"..Civciv doğurursam hiç şaşmam:)

Bir sürü insan da, bize gelmek için bekleşiyor..Ev aldık ya yeni, hayırlı olsuna gelemediler, kızım ameliyat oldu geçmiş olsuna gelemediler..Midem düzelse çağıracağım hepsini ama şimdi ne ikram ederim onlara..

Sanki, bebeğimin hareketlerini hissetmeye başlayınca geçecek gibi geliyor bulantı..Niyeyse, kendimi buna inandırdım şimdi de..3 ay bitince geçer dedim geçmedi..Şimdi de buna taktım..Umarım hayal kırıklığına uğramam..

Herkes cinsiyeti sormaya başladı..Ben de merak ediyorum..Belli olsa da, biraz alış veriş yapsam :) Şimdi elim hiç birşeye gitmiyor..

Haftalar geçiyor öyle böyle..3.5 aylık oldu bebeğim..Kocaman oldu yaw! (10 cm filan en fazla:))

Yeni doğum yapan arkadaşımın çektiği sıkıntılara şahit olunca, ilk günleri unuttuğumu farkettim ve endişelenmeye başladım..Emme problemleri, uykusuzluk, bitmeyen ağlamalar, göğüs sızlamaları/yaraları, sarılık endişesi,lohusalık psikolojisi,kabuslar,saçmalamalar,yersiz ağlamalar..Oy oy oyyyyyy..Ben bile bile, nasıl bir işe kalkışmışım böyle..Bakalım tecrübem bir işime yarayacak mı?

Şahane

3 yorum:

Fevkalade dedi ki...

Hic sorma. Bizim bu kalkistigimiz is avarelik:)
Benim de canim dondurma cekiyo surekli . 2 haftadir. Hamile olsam neyse. Acaba, hamilemiyim Sahane?

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Herkes ayni skintilari cekecek diye birsey yok Sahane,bunu at bence kafandan,iyi seyler düsün,birazdaha sabret bakalim,hem cok yakinda onu hissetmeye baslar dahada rahatlarsin,ayrica saglikli bir cocuk kiz veya erkek olusundan cok daha önmeli bence,yani insanlari anlamak mümkün degil,illaki istedikleri olsun,cinsiyet soranlara kiziyorum ben biraz!Burda Almanlar sen dogum yapmis olsan bile cinsiyetini sormazlar,nasil bebek iyimi falan derler,ama bizde öyle degil!Illaki önce erkek olsun,sonrada arkasindan kiz gelsin,sanki siparisle oluyor!

Canim benim insallah daha iyisindir,iyi haberlerini bekliyorum...

Sevgiler...

şahane dedi ki...

hiç sorma, kız deyince bi sürü insanın yüzü düşecek resmen.."olsun,hayırlısı.." diyecekler..
fevkalade..Yoksa?yoksa?

Related Posts with Thumbnails