10 Ekim 2010 Pazar

30!


29+1 hft

Yaşım henüz 30 olmadı ama hamilelik haftam 30 oldu şükür..Allah tamamına erdirsin diyelim ve gelelim son durumumuza..

Son günlerdeki favori şikayetlerim; mide yanması, çabuk yorulma, sırt ağrısı, göbek deliğimin hemen üstünde bir noktadaki ağrı (!) ve hamilelikle ilgisi olmamakla beraber boğaz ağrısı..Boğaz ağrım için, pastil alabiliyorum sadece..O da en hafifi..Doktorum Tantum Verde tavsiye etti.(İlaç olmadığı için isim veriyorum biline..)Yutkunurken acı çekiyorum resmen ya..İnşallah ilerlemez..

Karnımdaki noktasal ağrıya anlam veremedim..Midem mi acaba? Sol tarafta çünkü..Doktora telefonda soramadım..Muayeneye gitmeye de üşeniyorum..Kasıklarımda filan değil nasılsa, muhtemelen midemdir o midem..

Bebeğim de, artık minik karnıma sığmaz oldu..İtişip duruyor..İçerde takla atıyor resmen..Hem çok hoşuma gidiyor, hem de bazen uzun sürünce huylanıyorum ya..İçimde bir canlı hareket ediyor düşünsenize :)))

8.ayın içindeyim ama henüz bebeğimin ne adı var, ne de ihtiyaçları tamamlandı :( Allah vere de erken gelmese, herşeyi alelacele olur valla..2. böyle oluyor demek ki..Üstümüzde bir rehavet bir rehavet..Üstüne bir de emvsim geçişi..Kavurucu yazdan direk kışa girdik..Kar bile yağdı yakın çevremizdeki illere..Hava soğuk, kapalı, yağışlı..Kaloriferlerimiz yandı..Daha 1-2 hafta önce yanıyorduk oysaki..Ani mevsim geçişi , hamile olmayanları bile şok etti..Varın bir de bizi düşünün..Psikolojimizi düşünün..

Şahane

5 yorum:

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Türkiye'ye kisin geldigine inanamiyorum,bizde burda baharin keyfini cikariyoruz he he

Bense günlerin bu kadar hizli gecmesine hala saskinim,doguma var evet ama Ekim bitmek üzere iste...

Sali günü bende 31.haftaya girecegim ve bendede erken dogum korkusu var ama hersey normalmis,bebek cok asagida ama artik eskisi gibi rahatsiz etmiyor beni,tekmelemeleri biraz hafifledi,büyüdü galiba yeri daraldi,yarin yine kontrol var,kalbi dinlenecek,eve yardimci geliyor benimde biraz isim hafifledi sagolsunlar...

Sanki benim günlügüm gibi oldu kusura bakma,ben en iyisi keseyim,yoksa coook uzun olacak...

Fevkalade nasil?

şahane dedi ki...

senin evde 2 çocuk var üstelik..yardımcı olayı çok iyi olmuş..ben de bu hafta, detaylı bir temizlik için birini alacağım..haftada bir üstünkörü temizlik yapıyorum ama camların,mutfak dolaplarının silinmesi lazım artık :(
30 rakamı beni de tedirgin etti..sanki birden doğacak gibi geliyor..eşyalarının tamamlanmaması da ondan canımı sıkıyor..ya erken doğarsa diye!
Yaz valla..burası hepimizin günlüğü:)
Fevkalade, fena değil..Midesi düzelmedi hala..Tansiyonu şükür kontrol altında..Ay yazsa ya kendi,kızmaya başlıycam ama! :)

firdevs dedi ki...

yaniyoruz nidalarini okumaktan , simdi donuyoruz nidalarina saskinim :p ben Turkiye'de hava sicak diye dusunuyordum :) kar haberini okuyunca benim de pisikolocim bozuldu inan :)

2.ler boyle oluyor heralde demissin , biz 3. dogup 5. gun hastaneden ciktiktan sonra eve gelip alis verise gittik besige carsaf filan almaya :))) amaan dunyanin sonu degil ya ! :)

Fevkalade nerelerde gercekten ?

şahane dedi ki...

Hiç şaşırmadım firdevs..2.de böyle oluyorsa, 3. de hayli hayli öyle olur:)

Kendisi inzivaya çekildi sanırım..Kamuoyuna açıklama yapmıyor durumu hakkında..:))

Fevkalade dedi ki...

8 aylik gozume ulasilmaz geliyo Sahane. Ne kadar az kalmis, ne guzel.

Ihtiyac listende neler var? Cinsiyet farkli olunca, daha fazla ihtiyacin oluvermistir. Isim mevzusunu da karar verin artik:)))) ya da, 4 isimli kalsin:)

Related Posts with Thumbnails