29 Eylül 2010 Çarşamba

Mutsuz Annenin Hareketli Bebeği

27+4 hft

3.trimestera girdim de bir hoş geldin diyen olmadı :( Zaten moralim yerlerde, can sıkıntısından patlamak üzereyim, insan bir hoş geldin der..

Zavallı bebeğimi istemeden çok üzdüm..Sebep olanlar utansın diyeceğim ama boşver..Ben kimim ki? Yine de , sen üzülme bebeğim, sen üzülme...
Geceleri uykumu sabote ediyor o da, intikam olarak..Sağa dönüyorum tepiniyor,sola dönüyorum tepiniyor..Sırt üstü de fazla yatamıyorum, zaten sırtıma ağrı saplanıyor..Ama herşeye rağmen uyuyorum ya, o da benim uykuya olan düşkünlüğümün eseri sanırım :)
Bu hafta sonu iitbariyle 7.ay bitiyor..Söyleyince inanmıyor kimse..Çünkü, görüntüm hiç öyle demiyor..Doktorun sekreteri bana "hamilelik var mıydı sizde?" diye sordu, "evet" dedim.."Ne kadarlıktı?" sorusuna cevaben "7 ay bitiyor" u duyunca yüzünün aldığı hali görmeliydiniz..:) İlk hamileliğimde de öyleydi..Doğuma bir aydan az kala hala minibüste yer vermiyorlardı bana :)
Ya bir de, aklım almıyor şu meseleyi..40 hafta 10 ay eder..Niye 9 ay 10 gün deniyor o zaman? "Anamız bizi 9 ay karnında taşıdı" filan deriz..Niye hiç 10 ay demiyoruz?
Aman düşünecek derdim yok da, buna takıldı kafam :)
ŞAhane


8 yorum:

firdevs dedi ki...

3. trimestera hosgeldin :p

yaw kardesim ne guzel bak minicik bir bebegin olacak . minik bebegini dusun , mutlu ol .

sana " sen kimsin ki ?! " diyenin karsisina gecip " asil sen kimsin ki ?!! " de rahatla kardesim . sen diyemiyorsan telefonunu ver ben derim valla :)) hamile bir kadini kim niye uzer ki ? !

şahane dedi ki...

hoş bulduk firdevs, sende olmasan karşılayan yok:)
yok ben ona öyle demiyorum..ben ona "sen kimsin ki?" diyemme..işte o yüzden bu kadar üzüldüm:(
aman neyse geçer gider.neler neler geçmedi ki..

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Hosgeldin Sahanecim,sende yetistin iste,ne güzel,en zor dönem!

Valla ben hic bu kadar korkmamistim hamileleikten,ama sanki karnimda bir tas var gibi:(

Bu 40 hafta meselesi söyle,

doktorlara herhalde kolaylik olsun diye sabit bir tarihten yola cikarak ilk adet gününden hesap yapiyorlar,hangi gün gebe kaldigini bilemeyecekleri icin.

Bende bunu ilk hamileliklerimde ögrenmistim,birde Halk Egitim merkezi gibi bir okulda,Türk bir bayan ögretmen esliginde baya bilgiler almistik,kurslar görmüstük,ama ben artik oralara filan gidemiyorum...

Insallah daha iyisindir?

şahane dedi ki...

hoşbulduk:))
yani aslında bebeğimiz daha küçük diyebilir miyiz?aman kafam almıyo bunu benm:)
karnım taş gibi derken kastın, sertleşme mi? ilk hamileliğimde son aylarda hep öyleydm ben..karnım taş gibiydi..şimdi de,arada oluyor bu kasılmalar ama onda sürekli öyleydi sanki..
Allah kolaylık versin hepimize..
başımı kaldıramıyorum ben de..hiç tadım tuzum yok..

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Sahanecim, tas gibi derken ,gercekten bazen bir kaya gibi ve agir geliyor ve bu yüzden asagi baski yapmakta,sanirim hamileler icinde korse varmis,ondan alacagim,cünkü ayakta kalamiyorum cok,hemen acimaya basliyor,eger devam edersem de agri yapiyor,resmen sanciyor...

Ilk kez yasiyorum,tabii vücut deforme oldu,neyse ben orasini fazla karistirmayayim,sen anladin!

Görüsmek dilegiyle canim,sevgiler.

Nezihe Ak İnci dedi ki...

SAHANE HANIM SIZE ETKINLIK RESMI GONDERECEKTIM AMA MAIL ADRESINIZI BULAMADIM. NEREYE GONDEREYIM?KIZINIZLAYAPARSINIZ :)

şahane dedi ki...

mail adresimiz: gepgercek@gmail.com
teşekkürler..çok sevinirim..

Adsız dedi ki...

mutsuz anne olmak gerçekten çok zormuş...iki ayluk beebeğim var ve ruh halimin etkilediğini bilmek bani mahvediyor...ağlarken bile gülüyorum annen mutlu kızım diye...böyle bişey işte...

Related Posts with Thumbnails