29 Ekim 2010 Cuma

33.Haftadan Haberler


31+6 hft

32.haftayı da bitirdik çok şükür..Bu ayki doktor kontrolümde herşey normal görünüyordu hala..Oğlum pozisyonunu değiştirmiş, baş aşağı duruyormuş artık..Gelişimi normalmiş..Bu güzel ve normal haberleri almak ne büyük nimet aslında..Çünkü, herşey bir anda değişiveriyor..Bir anda bir şey oluyor ve tüm normallikler silinip yerini o anormal duruma bırakıyor..

Bu sabah olduğu gibi..Zaten keyifsiz uyanmıştım..Kahvaltıdan sonra da, iki kez sancım oldu..Adet sancısı gibiydi resmen..Doğum sancısı gibi diyemiyorum, çünkü o nasıl bir şey deneyimim yok..Ağrı sırtıma vurdu fena halde..İlk hamileliğimde bu haftalarda kasılmalarım çok oluyordu..Doktorum serum taktırmıştı bir kez, ve magnezyum hapı vermişti..Ama hiç sancım olmamıştı..20 dk arayla olan bu sancıların akabinde, bağırsaklarım tamamen boşalınca (afedersiniz,tıpta ayıp olmaz:)) sebebin o olacağını düşündüm..3.kez tekrarlasa doktorumu arayacaktım ama hem tekrarlamaması, hem de başka bir anormal durum olmaması nedeniyle aramadım..

Zaten 30.haftaya girdiğimden beri, erken doğum kaygısına kapıldım..Birden birşey olacak ve bebeğim doğacak gibime geliyor :( Akciğer gelişimi 34.haftayı doldurunca tamamlanıyormuş sanırım..O zaman küveze gerek kalmıyormuş..Ah bebeğim, erken gelme vaktinde gel..Ama acelem var, bu dünyaya hemen gelecem diyorsan, nolur azcık daha sık dişini..2 hafta daha sabret bari..Nolur!Nolur!Nolur! Üzme anneni:(

Bu arada, demir hapına başladım..1 kutu kullanmamamı istedi doktorum..Onun da, ayrı sıkıntıları oluyor, bakalım yapacak mı yan etki..


Şahane

3 yorum:

Fevkalade dedi ki...

Ay evet evet, sirtina vuruyo agrilar, kasiklarina. Adet sanncisi gibi! Aman Sahane, niye aramiyorsun doktoru?Bu ayda sanci niye olsun ki?

şahane dedi ki...

ne bileyim ya.geçti işte..bidahakine arıycam hemen..bidaha olmaz inşlh:(

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Insan inanamiyor zamanin ne cabuk gectigine,ikinizinde "hamileyiz" dediginiz günler sanki dün gibi geliyor bana,simdi ise bebek kocaman oldu,nerdeyse dogacaklar,insallah erken dogum kimsenin basina gelmez,benim sancilarim gecti ama saskinim,yoksa yine suni sanciylami doguracagim bilmiyorum:)

Demir hapinin yan etkisi cok olmuyor Sahane...Meyveylede tüketirsen kabizlik yapmaz,yoksa kimine öyle olmus...Sevgiler canim.

Related Posts with Thumbnails