29 Ekim 2010 Cuma

Oglum Oglum, Ikinci Oglum!

Ne yalan soyliyim gunlukcum, oglum olacagini duydugumda, agzim kulaklarima vardi mutluluktan!
Cok sevindim.
Kiz oldugunu duysam, sasiracaktim, yok canim diyecektim eminim. Cunku yillardir derim, benim hic kizim ol-ma-ya-cak!
Hissediyorum bunu, sebepsiz, oyle ciddi bir his!

Ote yandan, oh! Sefamiz olsun oglum. Kiz olup da ne olacaksin !
Her turlu depresyon bizde! Aglamalar dovunmeler bizde.
Dogum sancilari, bilmem ne sancilari bizde.
Dogum sayfasi kapansa, menopoz dertleri bizde.

Asik olsak aglariz, olmasak aglariz.
Sevsek aglariz, sevilmesek aglariz.
Sevdigimizle evleniriz, yine aglariz.

Dogum yapariz, anne oluruz, "e anne olmak kolay mi" diye kakarlar basimiza, binbir aci ceker aglariz.
Ote yandan, sizin cinsiniz baba olur, fiziginde en ufak bir degisme olmaz! Lohusalik depresyonu bilmez, gormez. Isinden geri kalmaz, eve kapanmak zorunda kalmaz.
Varsa yoksa bi askerlik cileniz var, aman o da cile mi, bak, babana, 21 gun yapti, otura otura!

Erkek olmak buyuk kolaylik. Kiyamazdim kizim olsaydi.
Oh sefam olsun, olacaksa erkek olsun:)

Bunlar, annesel, merhametten kaynaklanan dusuncelerim. Insanin yavrusuna karsi hisleri bambaska oluyor. Merhameti bambaska oluyor. Yuz kere dusseler, elinin icine kiymik batsa, canina diken saplanmis gibi oluyor.
O yuzden, cocuklarimin aci cekecegi dusuncesine tahammul edemiyorum.
Kiz cocuklarinin aci cekme kat sayilari da fazla olunca, varsin oglum olsun diyorum. Yoksa, eskiden oldugu gibi, erkek olsun camurdan olsun, ilerde bana bakardi ederdi diye dusundugumden degil. Allah hayirlisini versin verecekse!
Gerisi bos!


Fevkalade

4 yorum:

şahane dedi ki...

pis bencil! gelinlerinin canı yok mu?onları analar doğurmadı mı?:)
ay hayırlı olsun..erkek kız farkeder mi sevgide hiç? hayırlı evlat konusunda da farkeder mi cinsiyet hiç?

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Fevkaladecim,sen ve bebek saglikli olsunda cinsiyetin hic önemi yok zaten,Allah hepimize hayirli evlatlar versin insallah,senin adina bende cok sevindim,kolay gelsin diyorum,yazdiklarinda da cok haklisin ama kiz cocuklarida baska bir yakin oluyorlar anneye,bende hep kiz istedim,ama hic senin gibi düsünmemistim:)Öptüm canim.

firdevs dedi ki...

ay fevkaladecim , ne diyeyim :))) bana da hic kizim olmayacakmis gibi geliyor . zaten bu saatten sonrada olmasin :p

ama zaman zaman da " ulen ortada bu kadar kadin kiz dolasiyor . kim doguruyor bu kadar disiyi yaaa " diye sasiriyorum ! ya ben mi yeteneksizim anlamadim ki ! cevremde degil 3 , 2 cocuklu olanlarda bile 2 kiz ya da 2 erkek gormedim :p ama ben , ya ben ? 3 tane oglan dogurdum :p

hani oglan doguramayan !? kadinlari kocalari bosarmis ya , ben de kocami kizim olmadi diye bosayacam o olacak :p

Fevkalade dedi ki...

Sahaneee,
kizin var diye kiziyosun bana:)))Ama seninde oglun olacak, o zaman anlayacaksin aralarindaki farki:)

Serpil,
Haklisin canim, Allah hayirlisini versin tabi, benim ki biraz da geyik.
Ama, inan bazan oglum oldugunu gorunce, ve kadin halime bakip kiyaslayinca, seviniyorum:)

Firdevs,
Ben de iste oyleyim, hic kizim olmayacak gibi hissediyorum. Ama bundan dolayi da, en ufak bi uzuntum yok. Iyi ki yok, cunku aksi olsa, mutsuz olurdum, hep bi beklenti icinde, umit icinde olurdum. Ay anacim, kiz olacak diye, nereye kadar dogurabilirsin????
Kocani bosama bence:)))

Related Posts with Thumbnails