13 Ekim 2010 Çarşamba

Geldim geldim:)

Sevgili gunluk(yalan soylesem, basim agrimaz:)),

Aman yazamadim, edemedim, soyle oldu boyle oldu demicem. Ilerde veledim okur da, bana hesap sorarsa, ona edecek tek lafim "hamileydim dedik" olacak. Bundan baska guclu mazeret mi olur!

Hamileye sebep sorulmaz, sonuc sorulmaz. Bu garip surece girip de, sendroma girmemek benim harcim degil. O yuzden, bana hesap soracagina babana hesap sor evladim. Sendroma girmeyen o!O yazsaymis:)

20+1 hafta

Hala kusuyorum. Evet hala. Kusmadigim gunler nerdeyse yok gibi. Geceleri tuvalete cikmaktan (cok afedersiniz, ama gercek), uyuyamiyorum. Deliksiz uyumak nasil biseydi, unuttum!

Sikayetler bitmek bilmez. Cok uzatmiyim. Bunlarin olacagini bile bile, lades demedik mi? Hamile kalmadik mi? Veya ucuncuye kalmicaz mi(cebren ve hile ile, bi suru cocuk isteyen kocaniz olursa benim gibi)?

Daha yolun yarisindayim. Kim bilir basima neler neler gelecek:( Daha dogumu dusunemiyorum bile. 28 saatte doguran bir hatun olarak, ikincinin de farkli olacagini sanmiyorum.

Butun bunlara ragmen tek duam, bebegim saglikli olsun, hayirli bir evlat olsun, cekmeye raziyim.

Sizi ic acici olmayan hamilelik gelismelerimden haberdar edicem gunlukcum...
Simdilik cok bile yazdim:)

Fevkalade

2 yorum:

firdevs dedi ki...

hamileler midem bulaniyor deyince inanamiyorum ! ay ne biliim 3 tane dogurdum kusmak nedir , bulanti nedir bilmedim . ben mi anormalim bilemedim ki :p

gorumcem 2. cocuguna hamile . 1.sinde dogurana kadar bulantilarla bogustu . simdi durum yine ayni . artik hamile lafini duyunca midem bulaniyor diyor . sen bir de 3. yu dusunuyorsun :))))

benim esimde ilk evlendigimizde 4-5 tane filan cocugumuz olsun diyordu . 3. den sonra pes etti :p

şahane dedi ki...

şükür kavuşturana :)

senin de için dışına çıktı resmen ya, kus kus..off halime şükredeyim..o kadar sürmedi benim ya..

Cinsiyeti belli olmadı daha değil mi?Ne zaman kontrol?

Related Posts with Thumbnails