25 Ekim 2010 Pazartesi

Yine Düştüm :(


31+2 hft

Yok yoook ben kesin sakarım..Düşe kalka bir hal oldum..Bu ikinci..Bu sefer de, merdivenden düştüm..Yuvarlanmadım Allah'tan, yine aynı pozisyon..Kalça üzeri kaydım bir kaç basamak :(

Sanki çok dengeliymişim gibi, üçgen merdivenin geniş kısmına kızımı aldım, kendim dar kısmında..Elimde poşetler..Hooop düşüver! Kızımın da ayağı sürttü , acıdı, ağladı yavrum..Ben onu teselli ediyorum..Herkes beni.."Bir şeyin var mı?" deyip duruyor..

Geçen düşüşümde, doktorum kanama, sancı filan olmasa da, bazen plesentada gizli kanama oluyor ,ultrasonda bakalım demişti ya, bu kez sabah soluğu eve yakın bir klinikte aldım..Bebek akşam çok hareketli değildi ama sabah iyiydi hareketleri..Yine de, gideyim dedim..

Bu doktor da iyicene dikkatli çıktı..Ultrason yetmedi NST 'ye soktu..O yetmedi,ilk 72 saat çok önemli, yarın ve öbür gün de gel dedi..Hareketlerine dikkat et filan dedi..Oy oyyy..Dengesiz miyim neyim ya!

İyisi mi, ben kendi doktoruma gideyim..Zaten aylık kontrol zamanım geldi..İyicene evhamlanmıyım..

Bu arada Helicobacteri testim negatif çıktı..Midemdeki ağrının, gaz spazmı olma olasılığı yüksek..spazm giderici ilaç verdi doktor, günde 3 tane al dedi ama ben çok ağrıyınca alıyorum..Neme lazım, ilaç işte..

Cumartesi de, oğluma bir şeyler almak üzere Eminönü'ne gittik..Aman gitmez olaydık..Eminönü'nün adı çıkmış..Fiyatlar her yerle aynı..Yorulduğun da cabası..Yorgunluktan boş gözlerle bakmaya başladım tezgahlara son son..Bebek şekeri hediyemizi aldık ama o iyi oldu..

İşte böyle..Düşe kalka geldim bu günlere..Allah sonumu hayreyleye..

Şahane


2 yorum:

firdevs dedi ki...

cok gecmis olsun :( umrim bebis icin her sey yolundadir ...

Fevkalade dedi ki...

Benim yorumum yine mi cikmadi kiz???
Niyeki?

Related Posts with Thumbnails