12 Ekim 2010 Salı

Hapşuuu!


29+3 hft
İyi ki hava azcık soğudu..Hemen hasta olduk..Hem bendeniz , hem de kızım..Buna resmen "esen yelden nem kapmak" denir ..Dün soluğu doktorda aldık..Kızım doktorun verdiği şurupla, spreyle iyileşir umarım..Bir de içirebilsem şurubu doğru düzgün..Hanımefendi tadını beğenmemiş!!İkimizin aynı anda hasta olması iyi olmadı..Zaten sabır abidesi sayılmam, şimdi de hiç dayanamıyorum..Ben de, kanda iltihap da çıkınca, antibiyotik almak zorunda kaldım..Hamileyken içilebilen bir antibiyotikmiş..Boğazım çok acıyor..Hapşırık, burun akıntısı..Kızım da, burun tıkanıklığı, geniz akıntısı derken..O da şimdi salya sümük..
Dahası, karnımdaki o noktasal ağrı, tahmin ettiğim üzere midemmiş..Çok rahatsız ediyor beni..İçin için ağrıyor sürekli..Tahlil filan yapıldı, cumartesi alacağım neticeyi..Bakalım ne işler açılacak başıma..Mide yanması filan neyse de, bu ağrı çok rahatsız edici..
Ay içim daraldı..Hayırlısıyla bir doğuruversem sağ salim..Son aylarda iyicene karışıyor işler..Allah sonumuzu hayreyleye..
Şahane

3 yorum:

firdevs dedi ki...

cok yasa :)

bizde ailecek ( 5 kisi :p ) grip gecirdik . yani grip acilisini yaptik . vatana millete hayirli olsun .

tahlillerinin sonucun cok merak ettim . sonucu ogrenince 2 satir yazarsin degil mi ?

şahane dedi ki...

hep beraber :)
tek başıma olsam razıyım,hamile olmama rağmen..ama aynı anda kızım da olunca, aman aman aman!
s.o.s.

helicobacter testi yapılıyor..5 sene önce vardı geçmişti..ağrı deyince,doktor şüphelendi..bakalım neymiş ne değilmiş..yazmam mı..yazarım tabi..

Fevkalade dedi ki...

Sahanecim, cok gecmis olsun. Bizden size bulasmis sanki. Cocuklar okula basladi diye mi boyle olduk?

Mide agrin ilk hamileliginde de mi vardi? sebebi ne olabilir ki?

Allahim, hayirlisiyla bi dogursaydik der oldum. Ben hala kusuyorum:(

Related Posts with Thumbnails