19 Eylül 2010 Pazar

Çok Tatlıyım,Çok!


26+1 hft
50 gr. OGTT testimi yaptırdım..140'ın altında olması gereken değer, 157 çıktı..Durum çok vahim olmasa da, sınırın üstünde işte..Henüz doktoruma göstermedim sonucu..100 gr'lık testi isterse yaptırmıyacağım ya..Anladık işte, yüksek..Dikkat etmem lazım..Zaten yaptırdım ya onu da ta kaçıncı haftada..Tekrar tekrar ne gerek var? 3 saat sürüyor o, daha bir işkence..
İlk hamileliğimde 50 gr.lık 141 çıkmıştı..Yine de 100 gr.lığı yaptırmıştı doktorum..Sonra da, idrarda şeker çıkınca.."İyi ki yaptırmışız" demişti..Geçen sefer bu durumu öğrendikten sonra çok dikkat etmiştim..Bırakın tatlı,pasta,börek yemeyi..Patates,pirinç,makarna ve meyveyi bile dikkatli,çok az tüketmiştim..Tevekkeli değil,9 ayda 6 kilo almıştım:)
Ay napalım..Tek derdimiz bu olsun..Birşey değil..Dikkat ederim çok yüksek derse doktorum..Ölmem heralde,3 ay tatlı yemezsem..
Gerçi, geçenlerde rüyamda bir kalburabastı yedim..Allah'ım hayatımda o kadar güzelini yemedim ben..Kıvır kıvırdı..Bir de şekerpare yedim..Ama en çok kalburabastının tadı damağımda kalmış :) Rüyamı duyanlar, "yemen lazımmm" dediler nedense..Ne yani, yiyemeyecek miyim şimdi?Ay yerim,yerim..görürsem bi yerde, bir tane olsun yerim valla :)
Şahane

2 yorum:

Fevkalade dedi ki...

Kalburabasti tarifi var mi sende? her zaman tutan????
Ben bi bu tatliyi beceremedim dicem:)))Ne zaman yapsam sert oluyo ya!

şahane dedi ki...

hiç yapmadım ben kalburabastı..rahmetli bi akrabamız çok güzel yapardı..kızına yaptırıcam da, şekerim yüksek ya!

Related Posts with Thumbnails