14 Eylül 2010 Salı

Sonbahara Girerken


25+3 hft


Eşimin dediği gibi, karnım büyük değil diye, hamile olduğumu unutuyoruz bazen..Çabuk yorulmalarım hatırlatıyor bize hamile olduğumu..


Arada bir tüm gücüm tükeniyor..Başımı kaldıramıyorum resmen..Sadece istirahat iyi geliyor o zamanlarda..Tansiyonum normal ama noluyor bilmiyorum..Havalar serinledikçe suyu da az içer oldum..Ondan mı bu halsizliğim bilmiyorum..Sıcaklarda ne kadar çok su içiyordum öyle..Şimdi yarısı kadar bile içmiyorum..Aklıma gelmiyor ki..E susamıyorum da, hava serin diye..Ama içmem lazım..


Hamile olduğumu bir de, karnımdaki sert hareketlerden anlıyoruz..Karşıdan bile çok rahat görünüyor artık, içerde biri olduğu :)Yatarken pozisyon değiştirince hele, rahatı mı bozuluyor beyimizin nedir, tepiniyor da tepiniyor ..


Bu hafta sonu 6.5 ayı bitirmiş olacağız kısmetse..İnsanın inanası gelmiyor ama, son trimestera gireceğiz 2 hafta sonra..Son etap gibi birşey yani:) Finish çizgisine az kaldı..


Ağlayan bebek sesi duyunca geriliyorum..Kardeşi olunca huy değiştiren çocukları görünce geriliyorum..Gece zırt pırt uyanan bebekleri duyunca geriliyorum..Galiba, korkuyorum..Başarabilecek miyim? Sabredebilecek miyim? Ya ummadığım sorunlar bekliyorsa bizi? Hastalık, engel vs..Allahım sen yardım et..Bunları düşünmemin kimseye yararı yok..Kaderde ne varsa göreceğiz..Sen hayırlısını, dayanabileceğimizi nasip et..


Şahane


1 yorum:

Fevkalade dedi ki...

Ben yeni dogum haberleri alinca kiskaniyorum:((( Ben de bir an evvel dogurmak istiyorum. Hastalik halim gecsin istiyorum cunku:((

Related Posts with Thumbnails