16 Eylül 2010 Perşembe

Anormal "Normal Durumlar"



25+5 hft


"Anne adayı hamileliğinin 7. ayında sık sık acıkır, yorulur, beldeki çatı kemiklerinin açılmasına bağlı olarak bel ağrıları hisseder, varisler ve basur oluşabilir, mide yanması şikayetleri olabilir. Şaşırtıcı bir şekilde, bu ayda anne adayında mide bulantıları tekrar görülebilir. Bunun sebebi reflü, yani mide asitlerinin yemek borusuna kaçması yüzündendir. Bu durum için halk arasında çocuğun saçları çıkıyor şeklinde açıklanır, ama bu doğru değildir. Bebeğin saçlanması ile annede mide yanması meydana gelmez; mide yanmasının asıl sebebi reflüdür."


Ya! Günlerdir üzerime çöken bu hal, gayet normalmiş meğer..Maşallah varis ve basur hariç,hepsi de mevcut bende..Aman onlar da eksik kalsınlar bi zahmet..


Bu listede olmayan, mutsuzluk, yaşama sevincini yitirme, sinir stres de cabası..Ah yavrum ya, noluyor bu anneme diyorsundur sen de..Ay ne bileyim ya, hiç keyfim yok, hiç..


İlkinde kursa gidiyordum ben..İsmek'teki Eğitici Annelik Kursuna katılmıştım..Haftada 3 gün mü ne gidiyordum..Çocuk yetiştirirken bir hayrını görmedim öğrendiklerimin ama hamilelik dönemimde çok işime yaramıştı bu meşguliyet..Şimdi bomboşum..Kızımla yapabildiğim sınırlı şeyler tatmin etmiyor beni sanırım..


Offff...!! Belamı mı arıyorum nedir..Her şey yolunda ya,rahat batıyor herhalde :( Allah affetsin beni..Mutsuz olmak için sebep bulmakta üstüme yok anacım..Kabiliyetsizim diye üzülüyordum, bak kabiliyetim var işte,bu! :(


Şahane


5 yorum:

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

O kadar bunalmissin ama yinede bu durumu öyle güzel anlatiyorsunki,insan ne diyecegini bilemiyor:)

Bu, hersey normal ama ben niye kendimi kötü hissediyorum durumu bendede oluyor bazen! Cok komik ama onca seyi yapmama ragmen kendimi hic bir ise yaramayan,amacsiz biri gibi hissettim iki hafta boyunca!

şahane dedi ki...

serpil!bi dakka ya!
sen de hamilesin!! ben birkaç yazını atlamışım,ve bu haberi kaçırmışım iyi mi?
tebrik ediyorum seni..sen benden de öndesin hafta olarak sanırım..nasılsın şimdi?
daha önceki kötü tecrübelerin nedeniyle gizlemeni anlıyorum,inşalah bu kez herşey yolundadır?
Bu kez oğlun mu oluyor,yoksa bir cici kız daha mı?
sende bahset kendinden..blogunda istemıyorsan bile,bizim burdan dök içini:))

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Canim benim 22 haftalikken sizlere anlatmistim,cogu icin gercek bir sürpriz oldu,ben aslinda dogumdan sonra "iste bir bebegimiz daha oldu" diyecekken...Dayanamadim söyledim!

Allah kismet ederse bu sefer bir oglan cocugu geliyor!

Iyiyim cok sükür,bende demir düsük ciktigi icin halsizim,cabuk yoruluyorum,baska önemli bir sey yok gibi görünüyor,yanlniz rüyalarim tuhaf,ara ara bebegi karnimdan ellerini ayaklarini cikarmis olarak görüyorum,ürpertiyor beni...

Ben Sali günü sekizinci aya giriyorum,rüya gibi...

Sekerine dikkat etmelisin,yoksa cocukta dogumdan sonra kalici olabilir.Bu yüzden.Bende Ilayda'da son üc ay hergün kontrol etmek zorunda kaldim ve doktorlarin verdigi ölcülerde yediklerime dikkat ettim,seker cok tehlikeli birsey hafife alma bence...

Bu sene okadar cok hamile varki,Allah hepimizi saglikla kurtarsin diyorum...

Yorumumuma cevap verdigin icin tesekkürler,sevgiler sana...

şahane dedi ki...

bize "bir sürprizm olabilir" dediğini hatırlıyorum..sonrada birşey demeyince üstelemedim, özel durumlar diye..yoksa dedin de ben mi atladım.?öyleyse kusura bakma..
hayırlı olsn..allah tamamına erdirsin inşlh..sağ salim..hepimizi..
evet ya, geçen sefer eve ölçme aleti bile almıştık, ölçüyordum sık sık..şmdi de, ölç diyecek sanırım doktor..çok dikkat etmiştim o zaman, bebeğe zararı olmasın, şeker hastası olmasın diye..yine ederim artık napalım..

Fevkalade dedi ki...

Serpil, hamilesin!!!!!
Ay ne komigiz, yorumlarlan ogreniyoruz her seyimizi. Kiz benim de tansiyonum var:))))
Hayirli olsun canim.

Sahane beee, bu cocukalr da bizler gibi psikopat mi olacaklar ne Allah yazdiysa bozsun. Halimiz icler acisi baksana. Bi gulmedi yuzumuz:(Bisey oldugundan da degil, kendi kendimize uzulup duruyoruz. Ooof of!

Related Posts with Thumbnails