23 Eylül 2010 Perşembe

"Doktor Bebeğimi Neden Çıkarmadı?"


26+5 hft


Nasıl geçiyor bir ay anlamadım gitti..Dün yine kontrolüm vardı..


Bebeğimizin durumu iyi şükürler olsun, şimdilik herşey yolunda görünüyor..Hala erkek bu arada :)


Benim durumuma gelince,doktor şekerimi sınırın üstünde buldu doğal olarak..Daha önce yaptırdığım için, tekrar 100gr'lık testi istemedi..Dikkat etmemi, sık beslenmemi, tatlıdan uzak durmamı söyledi..Blogumu okuyor mu acaba?Kalburabastı planlarımdan haberdar gibi geldi bana biraz :)

Kan sayımı neticem de normalmiş..Halsizliğimin kansızlıktan,demir eksikliğinden kaynaklanmamasına sevindim doğrusu..Bir dahaki ay, kan durumumu yeniden gözden geçirecek sanırım..


Kardeşini görmeye giden kızımsa, çıkışta, doktorun yine "bebeğini" çıkarmamasına üzüldü biraz..Kardeşini değil yalnız,dikkat edin,bebeğini! :) Oyuncak gibi görüyor onu sanırım..İşimiz iş anlayacağınız doğunca :)


Bir sonraki kontrole bir aksilik olmazsa arada, 8.ay bitiminde gideceğim..Bakalım zaman neler getirecek?Herşeyin hayırlısı..


Şahane

5 yorum:

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Ilahi Sahane,doktor blogumu okuyormu,kalbura bastidan haberi varmi acaba derken beni öyle güldürdünki Allah'ta seni güldürsün,sekerini düsürsün!

Kizina eglence cikti desene,ama emin ol kardesi geldikten sonra cok degisesek ,olumlu yönde,bebegi senin kucaginda cok görmez ve hep onunla konusursan kardesine bayilir,hic kiskanmaz,insallah kiskanmaz...

Herseyin yolunda gitmesine sevindim,kendine iyi bak,sevgiler...

şahane dedi ki...

ne bileyim, insan aklından geçeni herkes biliyor sanar ya bazen..tatlıdan uzak dur deyince suçluluk psikolojisine girdim sanırım:)
inşalah..kardeşini çok sever umarım..inşlh kıskanmasına sebep olacak bi hata yapmayız bizde..

firdevs dedi ki...

ya benim kafam iyicene karisti ! siz simdi sahane&fevkalade olarak ikinizde mi hamilesiniz ? bu fukarayi nutfen aydinlatin , nutfen !

yani biriniz hamilesiniz en azindan onu anladim :p

diger 2 hamileligimde seker cikmamasina ragmen 3. hamileligimde seker cikmisti . Allah'tan son 2 ayimda bu problemle karsilasmistim . ben de cok dikkat ettim . ama normalde yemedigim tatlilar bile gozumun onunde ucuyorlardi :p bu hastaligin avantaji olarak 6,5 kiloyla hamileligimi noktaladim :p baska bir faydasi da , artik cok fazla tatli yiyemiyorum . insan bir muddet tatlidan uzak kalinca eskisi gibi tatlidan lezzet alamiyor galiba :p

firdevs dedi ki...

arsive gozattim ve ikinizinde hamile oldugunu anladim :p cok sukur .

bir yazinda 3 cocugum oldu , bulanti nedir bilmedim diyenlerin bizden neyi fazla acep demissin ya :p buna cok guldum :)) cunku 3 hamilelik gecirdim , bulanti nedir bilmedim . fazla bir seyim yoktur elbet :)

kim bilir 4 cocugum olur ve yine bulanti nedir bilmem :)))))

şahane dedi ki...

alemsin firdevs:))) 4.de de bulantı nedir bilmezsin inşalah..valla ben de bilmiyorum sizin ne ayrıcalığınız var?şükredip oturun işte,kurcalamayın fazla :)
evet evet ikimizde hamileyiz..
bende ilk hamileliğimi 6 kıloyla tamamlamştım ama bu sefer daha mı fazla olacak ne? dikkat etme oranım daha düşük sanırım..:(

Related Posts with Thumbnails