14 Haziran 2010 Pazartesi

Sabah Mı Oluyor Yoksa?

12+2 hft


Haftalar sonra, ilk kez kendimi iyi hissediyorum..Bugün midem çok hafif bulanıyor..Öyle ki, şu an aç olmama, evimde olmama rağmen çok hafif..Artık güzel günler yakında galiba..

Bugün bile çok güzel..Evimi süpürdüm, sildim..İçim ferahladı..Genel ve detaylı temizlik için bir bayan çağıracağım haftaya, ama bu haftayı böyle idare ederim..Allahım sana şükürler olsun..Kimseyi, ne sebeple olursa olsun sağlığından etme..İnsanın gözü hiç birşeyi görmüyor..Hİç birşeyin kıymeti olmuyor..Allah tüm hastalara da, hamilelik sıkıntısı çekenlere de ŞİFA versin..Sıkıntıdan kurtarsın..

Bugün Folikasiti içmeyi unuttuğumu farkettim..Midemin çok kötü zamanlarında içemiyordum ama 1-2 haftadır yemek yiyebildiğim için içebilirdim..Ama unutmuşum..Kızımda içmiştim.."Birdahakine içmeyeceğim, belki de ondan böyle kuduruk oldu" diyordum..Allah dileğimi kabul etti, unutturdu..İlk 3 ay içiliyo zaten..Öyle demişti doktor..Artık içmesem mi?

Çamaşır deterjanımı ve sabunlarımızı değiştirdim..Takmıştım kafayı onların kokusuna..Tamamen psikolojik işte..Çok kötü zamanlarımda,kusmaya gittiğimde banyoda onlar kokuyo diye, o kokular çağrışım yapıyo işte.Yoksa şimdiki deterjan ve sabun da kokuyor..Tuhaf işte..Ama gerçek!

Bugün de,kızımın tuvalet eğitimine başladım..Nisan ayında başlayacaktım..Onun ameliyatı, benim bulantılarım derken bugüne kaldı..Hatta bugün kendisi bezimi çıkar anne tuvalete yapıcam dedi..H.sonu kuzenlerine özendi sanırım..Ay inşalah kolay olur..Birkaç ay önce denemiştim de başaramamıştım..Ama artık öyle böyle öğrenecek, geri dönüşü yok..3 yaşını dolduracak ya..

Artık daha sık yazarım inşalah..Ve daha eğlenceli, daha güzel şeyler..

Şahane




4 yorum:

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Canim sana cok üzülmüstüm gercekten, bulantinin gecmesini diledim Allah'tan...

Ne güzel cok sevindim,ama ben biliyordum bitecegini,insallah bir daha gelmez bulantin..

Kizinin cis problemide biterse hersey yoluna girer sen merak etme.

Hem zamani gelmiste geciyor bile,bu arada sana fikir vermemi istersen,biraz sabirli olmalisin,birde arada bir yanlislikla kacirabilir,bu cok normal,merak etme iki güne temizlenir,yanliz gecede baglamamalisin,bir kere onu cise kaldirirsin,gecede kacirmasini önlemis olursun.

Hadi bakalim kolay gelsin sana!

Sevgiler.

şahane dedi ki...

valla bugünüme şükür..
gece uykusu çok ağır..tuvalete kalkmıyor..ağlıyor..külodunu bile açtırmıyor..bir süre gece bezle devam edelim bakalım..gündüzde mesafe katedelim de inşalah..
çok sağol
sevgiler..

Fevkalade dedi ki...

sabahlar oldu sana cok sukur. insallah bir daha yasamassin , serum taktirmak zorunda kalmassin. en kotu gunleri atlattin bence. bundan sonra da agrilar, agirliklar, basinc baslar ama, olsun, hasta gibi olmayacaksin o zaman.
Darisi basima, senin gibi 5 haftada atlatirim iiiiiiiinsallah bende:(

şahane dedi ki...

duana AMİN diyemeyeceğim dostum..İnşalah Hİç yaşamazsın bulantı mulantı..hemde hiç..
benimde geçmedi hala ama o yoğun günleri yaşadığım için buna şükürler olsun..

Related Posts with Thumbnails