23 Haziran 2010 Çarşamba

İkinci Trimester'e Hoşgeldim!


13+4 hft

Ya, ikinci üç aylık döneme girdim bile..Ne kolay geçti di mi üç ay?Hee size öyle geliyor canım, siz bir de bana sorun bakalım..Abartmayayım tabi,üç ay midem bulanmadı ama hamile olduğumu öğrendiğimden beri hiç de kolay geçmedi haftalar..

Şu anda da mide bulantılarımdan kurtulmuş sayılmam..Hala sürekli bir bulantı devam ediyor..Ama şiddeti daha azaldı çok şükür ki..Bir de, yemek yapmaya başlayabilsem,o zaman değmeyin keyfime..Hala oradan buradan getirdiklerimi ısıtarak, dışardan getirterek geçiriyoruz öğünlerimizi..Bu da hiç keyifli değil inanın..Dışardan yemek de bir yere kadar..Üstelik herşeyi de yiyemiyorum..İlk hamileliğimde de,16 haftalıkken "yemek yapamıyorum" diye yazmışım ajandama..Demek ki, 4 ayın sonuna kadar devam etmiş bulantı/tiksinme halleri..

Henüz bebeğimin hareketlerini hissetmeye başlamadım..Bir yerde şöyle diyordu "Hamileliğinizin devam ettiğini, bebeğinizin hareketlerini hissedene kadar size ispat eden tek şey;bulantılarınızdır.." Kimbilir, şu anda hala hafif de olsa sürekli devam eden bulantılarımın sebebi hikmeti budur belki de :) İkinci hamilelikte bu haftalarda bebeğin hareketi hissedilebiliyormuş..Bakalım, henüz bir şey hissetmiyorum ama her an bir sürpriz olabilir değil mi?

Bir dahaki haftasonu kontrolümüz var..Bakalım cinsiyetini öğrenebilecek miyiz? Herkes "ne hissediyorsun?" diye soruyor.."Hiç bir şey hissetmiyorum" diyorum..Valla hissetmiyorum..Gerçi benim dışımdaki herkes hissediyor maşallah, erkek olacakmış..His mis hikaye işte, 1 kız 1 oğlan muhabbeti:) Eğer bebeğim erkekse canını sıkmak istemem ama kız olsa daha çok sevinirim..Neden diyecek olursanız,Fevkalade bilir..Bizim ailede TEK KIZ geleneği var..Abla,kız kardeş,teyze hasretiyle yanıp tutuşuyoruz..Anneannem tek kız,annem tek kız,ben tek kız..İstiyorum ki, kızımın bir kız kardeşi olsun,birbirlerinin giysilerini giysinler, dertleşsinler, çocuklarının teyzesi olsun, ilerde evlenince RAHAT RAHAT evlerine gidip gelebilsinler..Tabi her şeyin hayırlısı olsun..Ama yalan yok, gönlümden geçen bu..Ha oğlum olmasa, ona da belki içimde bir burukluk olur..İnsanoğlu herşeyi tatmak istiyor işte..Aslında, benim eskiden beri hayalim 2 kız 1 erkek çocuktu ama 3.yü yapar mıyım yapmaz mıyım,tam bir muamma!:)Hem ne malum onun ne olacağı..Ay bilmiyorum, Allah bilir hayırlısını.Zaten ne desen boş, cinsiyetini biz bilmesek de, yazılmış onun ne olacağı..Bizimki boşa konuşma, Allah'ın işine karışıp günaha girmek işte..

Şahane



2 yorum:

Fevkalade dedi ki...

Neden bilmiyorum, sanki kizin olacak gibi Sahane?Oyle hissediyorum ben. Bilirsin, hislerimde her zaman yanilirim ama:)

Ay, duvardan sesler geliyo yemin ederim.Kesin eve fare girdi yine:(((Off yaaaaaaaaaaa

Fevkalade dedi ki...

Ben de baslamistim bi deftere ama, salak sacma seyler yazmisim:)ajandam yok kiiiiiiiiiiiiiiz. ama malum, benim aklim ajanda. heerbiseycikleri hatirliyorum yavrumla ilgili. unutmadan ajanda tutsam mi acaba?

bak senin ajanda tuttugun iyi olmus:)Yine basima kalirdin dicem ama, gurbet ellerde , kizinin sana ettiklerinden haber cok olmamisti:)))

Fare kesin. Inanolsun fare. O tikir tikir yapinca, ben de gittim duvara oglumun arabasiyla vurdum, sesi kesti:(((
Hey Allahim, fareli bir eve , ikinci bir bebek gelecek:)

Related Posts with Thumbnails