12 Haziran 2010 Cumartesi

3 Ayı Bitirdik

12+0 hft


Hamilelik günlüğü diye yola çıktım ama oldu "hamilelik haftalığı"..Haftada bir yazıyorum, çünkü annemlerde internet yok..
Evet geçen haftayı da annemlerde geçirdim..İyi ki annem var, iyi ki uzakta değiliz..Ama yine de,Allah kimseyi kimseye , anneye bile muhtaç etmesin..İnsana ağır geliyor..O da genç, sağlıklı değil ki.."Ayaklarım çok ağrıyor" dese yüzüm düşüyor, içimden bir sürü şey geçiyor ..Yük olduğunu hissediyorsun işte..Kolay değil..
Geçen hafta da bulantım devam etti..Annemlerde kusmuyorum..Çünkü, şu anda uzun süre aç kalınca kusma noktasına geliyorum..1-2 saat arayla yiyecek bir şeyler bulmak zorundayım..Ama bulantı sürekli var..Moralini bozuyor insanın..Normal olamıyorsun, sürekli miden bulanırken..
Bir de şiddetli başağrısı hasıl oldu geçen hafta..Şakaklarım zonkladı resmen tüm gün..Tabi ki, o da NORMALMİŞ..Zaten hamilelik o kadar ANORMAL bir dönem ki, tüm anormallikler normal oluyor..Bu haftalarda kan hacmi arttığı için, başağrısı olabiliyormuş..La havleee..
Bebeğim napıyor acaba içerde?7 cm kadar oluyormuş bu haftada..Canım ya,minicik daha..Ama tüm organları tamamlanmışmış..Bu hafta da yüzü daha çok insana benzemeye başlayacakmış inşallah..
Umarım bu hafta evde kendi kendime idare edebilirim..Artık kimseye yük olmak istemiyorum..
Şahane

2 yorum:

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Canim benim,insallah tüm bulantilarin bu hafta aniden kesilir!

öptüm seni...

şahane dedi ki...

canım ya
nasıl dua ettin öyle..hacet kapısı açık mıydı neydi?keşke başka şey isteseydin..bu hafta daha iyiyim!:)))

Related Posts with Thumbnails