16 Ağustos 2010 Pazartesi

Varlığını Hissediyorum :)


21+2 hft


Sıcak hava ve nem beni mahvetti..Geçen sefer, 1.ağustos'ta doğum yapmıştım..Mayıs sıcaktı,haziran,temmuz..Hiç bu kadar bunaldığımı hatırlamıyorum..soranlara "yaz hamileliği hiç de zor değil" derdim..Şimdi öyle mi? Nefes alamıyorum nemden..İlk hamileliğimde, yaz günü giydiğim giysileri elime bile alamıyorum..Nasıl giymişim bunları diyorum..Allah'ım bir serinlik ver..Nolur..


Bulantım da geçti sanki..Arada sıcaktan oluyor ama çok nadir..O da olmasın,bu sıcakta zaten fenalaşıyorum..O da eksik kalsın..


1.ağustos'tan beri hafif hafif hareketlerini hissediyordum ya, artık sert tekmeler atıyor oğlum..Elimle de hissediyorum, yakalarsam gözle bile görülüyor karnımdaki hareket..Ve bu çoook güzel!Varlığını resmen hissetmek harika birşey..Şimdi içimde bir can taşıdığımı anladım..


2.düzey utlrason çeken doktor izindeymiş..10 gün sonra artık,nasılsa zamanı var..İnşalah herşey yolundadır..


Şahane

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails