31 Ağustos 2010 Salı

Yola Devam

23+3 hft

Düşmez kalkmaz bir Allah diye boşuna dememişler..İnsanoğlu işte, her birşey geliyor başına..

Malum hadiseden 2 gün sonra,2.Düzey usg sonucu gösterme bahanesiyle gittim doktora..Böyle böyle oldu dedim..Sağolsun doktor hanım, hemen bakalım yine de dedi..Düştüm deyip geçmemek lazımmış "plesentada iç kanama olabilir..içimiz rahat etsin" dedi..Şaştım..Ben de, bebek hareket ediyor diye rahattım..Neyse, şükür kazasız belasız atlattık bu hadiseyi..

Hamileyken voltaren sürülebiliyormuş haberiniz olsun..Gerçi ben sürmeden birkaç günde kurtuldum sırt ve kalça kemiği ağrımdan çok şükür..

Kimi,sözgelimi annem "ne işin vardı rampada, merdivenden ineydin ya!" dedi suçu bana attı, ben "15 tl'ye alınan ayakkabı bu kadar olur,paten gibi kayarsın işte "dedim suçu ayakkabıya attım..Velhasılı, kaderde varmış halbuki..Sonumuz iyi oldu ya, gerisini boşver..

Mide yanmam için de bir şuurp verdi doktor..Dedim mi, şimdi de bu başladı..Yanıyor midem bazen..Hem de ne yanma..

2-3 hafta sonra da, 5o gr OGTT testi yaptırıcam..Yani, şeker yükleme..Üff bu kez pek dikkat etmiyorum şekerime ya! Niye böyle oldum bilmem..Gerçi aşırı tatlı yemiyorum..Midem bayılıyor..Ama pirinç pilavı yiyorum..Sabahları bal-reçel..Neyse, bakalım ne çıkacak netice..Ona göre bir tedbir alırız artıkın..

Bugün oğluma birkaç giysi aldım..Şükür badiden başka kıyafeti oldu bebeğimin..Aman daha erken ya, Aralık'a kadar yüz kere alırım..Zaten bu sıcakta insan kışlık birşey alamıyor..İlk 2 ay filan, bady ve zıbından başka ne lazım ki?En çok bunları giyecek..

Ah aklıma geldi bak yine..Oğlumun ismi yok! Napıcaz bilmem..Hadi benle babası "oğlum" diye sevdik diyelim, ablası "kardeşim" dedi..E millet ne diyecek?Yok yoook bir isim bulmamız şart..Bayramdan sonra bu işe eğileceğim..Napıp edip bulacağım bir isim oğluma..İnşallah yani:)

Fevkaladecime gelince..O da geldi, 13. haftaya!Kendisi de, yorumda bahsettiği üzere, kustuğu yetmiyormuş gibi , bir de yüksek tansiyon problemi edindi..Bu kusmaktan daha önemli bir şey,doktorlarının da dediği gibi..Yapacağı pek bir şey yok bu durumda..En önemli tedavi, istirahat..Fazla tuzlu tüketmemek de lazım ek olarak..Çok geçmişler olsun dostum,canımın İstanbul köşesi..

Şahane

1 yorum:

Fevkalade dedi ki...

Ic kanama olayi cok ilgincmis! Hic duymamistim. Kiprdiyo nasilsa deyip, gecmemek lazimmis demekki!

Ben niye boyle oldum Sahane?
Elimi etegimi cektim dunyadan. Hadi ben istemiyorum, ani kalsin deyip yazicam biseyler, yok, gelmiyor icimden?
Acaba kotu bisey mi olacak, ondan mi yaa:((((
Neyse, benim yavrum da yorumlardan okusun bari.
Hala kusuyorum:) Basim agriyor surekli. Tansiyonum yine ayni.
Bu cocuk hayirlisiyla bi dogsun, neler yazcam neler:)

Related Posts with Thumbnails