26 Ağustos 2010 Perşembe

Düştüüüüüm! :(


22+5 hft

Dün 2.düzey usg çektirmeye gittik ailecenek...Doktor herbişeyi normal dedi,biz sevindik..Şükrettik..
Çıkınca kendime hamile kıyafeti alayım dedim..Sen alışveriş merkezi girişindeki rampada kayıver..Bir bacağımın ve kalçamın üstüne güm diye oturuverdim..Ayağım sıyrıldı, endişelendim birşey olmuş mudur bebeğe acaba diye? İlk hamileliğimde de yere kapaklanmıştım gerçi..tecrübeliyim:) Kanama olmadıkça, sancı olmadıkça ve tabi karın üstüne düşmedikçe endişelenmemek lazım..Yine de işte,insan üzülüyor..
Hala sırtım ve kalça kemiğim ağrıyor..Hamileyken voltaren filan sürülüyor mu acaba?
Bugün sonuç gösterme bahanesiyle doktora uğrıyım dedim ama şansıma izin günü..Ne hastanede, ne de muayenehanede..Yarın bir ziyaret edeyim kendisini..
Aaah ah!Başıma gelmedik bu kalmıştı zaten..O da oldu, tam oldu..Allah beterinden saklasın..
Fevkalade!Huu..Yaz kız, iyi ki bir kusuyorsun ha..Aralarda bir ses ver..Bir iki satır yaz canım,aaa..
Şahane

3 yorum:

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Gecmis olsun,ucuz atlatmissin,kendine dikkat et ,sevgiler.

iffetin günlüğü dedi ki...

Ben de ikinci hamileliğimde aynı şekilde düşmüştüm 5-6 ay civarıydı galiba, bir problem olmadı.bir şey olmaz inşallah..

Fevkalade dedi ki...

Gecmis olsun Sahane. Kotu bisey cikmamistir insallah.

Dunyadan elimi etegimi cektim. Canim hic bir sey yapmak istemiyor. Internete de kustum zaten. Evime kustum, kendime kustum. Ne zaman gececeek bu gunler diyorum, gececek mi diyorum, baska da bisey demiyorum:(
Bu cocugumunda gunlugu olmicek baksana. Sen aldin basini yurudun, dutugunu bile okuyacak yavrun. Benim yavrum yuksek tansiyonum oldugunu bile ogrenemicek, bi zahmet sen arada gir benim milestone larimi be:(

Related Posts with Thumbnails