26 Nisan 2010 Pazartesi

Kesecik İçinde Bebeğim Mi Var?


Sonunda doktor yüzü gördüm..Bu sabah, aç karına (belki tahlil ister diye) soluğu tıp merkezinde aldım..
Doktor hanım, ekrandaki bilgilerimi kontrol ederken "30 yaşındasınızz?" deyince,hemen itiraz ettim, "seni kendini bilmez, şuursuz doktor, seni..Ne otuzu? yirmi dokuz,yirmi dokuz! " dedim..Tamam itiraf ediyorum, cümlenin ilk bölümünü içimden söyledim..Ama "29!" diye şakayla karışık düzeltince, gülüştük..Hee gülersin tabi, sen 29 yaşındaki tazecik bir hanımın yaşını 30 yap, sonra da gül:(
Aaay neyse, sadede gelelim..Kendisi ultrasonla ölçtü biçti ve son noktayı koydu:
"Bir kesecik var" :)
Lakin, o kesenin içinde bir bebek var mı, yok mu, anca 10 gün sonraki kontrolde öğrenebileceğim ..Bakalım minik bir kalbin ilk atışlarının sesini duyabilecek miyim?
Ne tuhaf..Biz,acaba gerçekten var mı, yok mu diye emin olmaya çalışırken,belki de benim minik bebeğim içerde VAR olmaya başladı bile..Bir duysam kalp atışlarını..Bir varlığını somut olarak hissetsem..O zaman galiba, havaya girebileceğim..
Bu arada, henüz bir tahlil istemedi benden..Galiba, kontrolde yapılacak tahliller..Herhalde, kalp atışını duymadan boşuna tahlil yaptırmak istemedi..
Şahane

2 yorum:

Fevkalade dedi ki...

Doktor benim ocumu almis, oh olsun:)sen misin benim yasimi buyuten, israrla 78 yazan:))
ayricaaaa, eger bi aksilik olmassa, ve yavrucugun aralik sonunda dogunca, beni daha iyi anlayacaksin, o da baska bisey:))))))

şahane dedi ki...

offff hiç sorma..hep senin yüzünden hep!

Related Posts with Thumbnails