23 Nisan 2010 Cuma

İki Çizgi

Herşey O İki Çizgi İle Başladı..!

"Yok artık!Kadına da bak, gebelik testinin fotoğrafını çekmiş de bloga koymuş" demeyin, tiksinmeyin, kınamayın..Bu el ve eldeki şey, şahsıma ait olmayıp, internetten araklanmış bir fotoğraftır:)

Ay neyse, resmi mesmi bırakalım da, sadede gelelim..Bu özel ve anlamlı günde, büyük bir ihtimalle hamile olduğumu öğrenmiş bulunmaktayım..Hem de, resimdekinin tıpkısının aynısı İKİ ÇİZGİ ile..Sürpriz olmadı bu haber benim için aslında..Hem istediğim, hem beklediğim, hem de fizyolojik belirtilerle tahmin ettiğim bir durumdu..Negatif çıksa üzülecektim diyebilirim..

Tevekkeli değil kaç gündür, akşam dokuz gibi kanepede sızıp kalıyorum..Adeta üstüme ölü toprağı serpiyorlar..Kolumu kanadımı kaldıramıyorum..Eşim ne yapsa etse, kaldıramıyor beni oradan..Çoğu gece, 3 sularında yatağa intikal ediyorum..Pijamalarımı bile giyemeden..

Şu filmlerde, kadınlar mideleri bulanır, başları döner de, "aaa hamileymişim!" olurlar ya..Yalanmış ya..Geçen sefer de, bu sefer de böyle birşey olmadı..Mide bulantısı faslı daha sonraki haftalarda geliyor..Allah'ım inşalah bu kez hiç gelmez..Es geçer beni..Geçen sefer evde tek başımaydım..Bütün gün aç bitap yatıverirdim orda burda..Ama şimdi öyle mi?Evde kızım var...Ne yer, ne içer çocuk..Zaten bir deri bir kemik..İskelet olur vallaha kardeşi doğana kadar..Oy oy oyyyyyyy..Ne günler var kimbilir göreceğim..Allah yardımcım olsun..

Aslında daha doktora gitmeden, hatta bebeğin kalp atışlarını duymadan hamile moduna girmesem iyi olur..Bunun dış gebeliği var, yalancı gebeliği var..Sakin ve temkinli yaklaşmak lazım..

Zaten hangi doktora gideceğimi de bilmiyorum..İlk hamileliğimde 9 ay boyu gittiğim doktorum tatile gitti, ben doğum yaptım..Dikişlerimi aldırmaya gittim ki, doğumumu yapan doktorum da izne çıkmış..Sonra da, bir daha o hastaneye uğramadım..Rutin kontrollerde farklı farklı doktorlara gittim..İkinci hamilelik fikrim olunca, başka bir doktora gittim..Ona gideyim diyorum ama, uzak biraz..Şimdilik yakın bir doktora mı gitsem diyorum..Amannnn ne belirsiz bir durum ya!

Duygularıma gelince..İlk kez hamile olduğumu öğrendiğim gibi değilim..Herşeyin ilki başka oluyor galiba..Ne yaşayacağını hiç bilmiyorsun..İlk kez geçiyorsun o yoldan..Heyecanlısın, endişeli, meraklı..Daha önce hiç gitmediğin bir yere gitmek gibi birşey..Şimdi yine tatlı duygular sardı beni..Yeniden hamile olmak..Yeniden anne olmak..Eve minik bir bebek gelecek olması..Ailemize bir kişinin daha katılması..Bunlar çok güzel..Ama..Geçtiğim yoldan tekrar geçecek olmak, heyecanımı biraz azaltıyor..Ve, hamilelik, özellikle de doğum sonrası yaşanan zorlukları biliyor olmak, insana farklı duygular yaşatıyor..Bebek bakmak çok zor..Ya yine kolik olursa? Ya yine, hiç susmadan ağlarsa aylarca?

Negatif düşünceleri bir tarafa bırakmam lazım..Bir evladımız daha olacağını düşünüp, zorlukları akışına bırakmam lazım..Allah herşeyin hayırlısını versin..Sağlık versin..Huzur versin..Zamanla herşey değişiyor..İşte kızım..Bebekti..Kolikti.İlk sene çok zordu..Şimdi 3yaşını dolduracak neredeyse..Bıcır bıcır bir kız oldu...Büyüdü işte..Büyüyor..Keşke daha sabırlı ve ufku geniş olabilseydim.."Bu günler geçecek, ya sabır! "diyebilseydim..Belki daha MUTLU BİR ANNE olabilirdim..Belki her şey daha kolay olabilirdi..

Daha hiçbir şey kesin değil ama ne çok yazdım..Bir de kesinleşince ne yazacağım bakalım:)

Şahane

5 yorum:

Fevkalade dedi ki...

iki satir da ben yazayim diyorum:)

E hadi bakalim, hayirli ugurlu olsun. Herkesin basi goge erdi ya, senin de ersin:)
Ah dostum, basimiza geleceklerin farkindasin degil mi?

Ay ne dicektim?Simdi senin bu velet, araligin son haftasi dogacak degil mi:))))))

Fevkalade

Fevkalade dedi ki...

Ay 23 nisan oldugunu farketmemisim. 23 Nisan cocuk bayraminda, ikinci cocugunun olacagini ogrendin. Sence, bu bir tesaduf olabulu mu?

şahane dedi ki...

tesadüf değil, özellikle bekledim o günü:)

Bu doğum tarihini özellikle bir yazımda anlatacağım..hep senin yüzünden oldu bu:(

yaaa bozma moralimi..hamileyim bak, alınganım, küserim heee

Nezihe Ak İnci dedi ki...

Merhaba! bu güzel haberi yeni öğrendim. Hayırlı olsun umarım selametle afiyet içinde atlatırsınız bu dönemi... :) Sevgiler...

şahane dedi ki...

teşekkürler Nezihe..Hala emin olamıyorum da hamile olduguma, blogda duyurmadım o yuzden:)

Related Posts with Thumbnails