25 Nisan 2010 Pazar

İçimde Ne Var?

Bu hafta sonunun zevk-ü sefa içinde gezip tozarak geçirdim..Cuma arkadaş toplantısı...Cumartesi bir arkadaşımla alışveriş turu..Bu gün de, Emirgan gezintisi..Tabi bu kadar koşturmacanın içinde doktora gitmeye zaman kalmadı..İkincide böyle oluyor demek ki..İlkinde öyle miydi? Testte pozitif sonucu görür görmez soluğu doktorda almıştım:)Şimdi çok rahatım maşallah..

Yok ama yarın sabah ilk işim doktora gitmek olacak..Ne varmış bakalım içimde?

Evimize en yakın tıp merkezine gideceğim kesin sonucu alana kadar..Sonra bakalım, bulacağız bir doktor herhalde şu koca İstanbul'da..

Fizyolojik durumuma gelince..Uyku düşkünlüğüm dışında bir şey yok şimdilik..Kızım bıraksa tüm gün yatacağım..:) Yeme düzenimde bir değişiklik yok..Hatta, yakında bulantılar başlar da yiyemem içemem diye, sevdiğim şeylerden bol bol yemeye çalışıyorum:) Kilo almam herhalde hemen?

Geçen sefer Gebelik Diyabeti hasıl olmuştu bende..Ahhh neydi o öyle..Şekere, unlu gıdalara, pirinç pilavına hasret kalmıştım..Hele KARPUZ! Hamileliğim yaza gelmişti ama ben doya doya karpuz yiyememiştim..Şekerli, unlu gıdalar yer yemez fırlıyordu şekerim..O zaman bana bir haller oluyordu..Sıkıntı basıyordu..Bayılacak gibi oluyordum..Çok dikkat etmiştim diyetime..Çünkü, dikkat etmediğim takdirde , bebeğe fazla glikoz gideceğinden, hem çok kilolu bir bebek ,hem de ilerde şeker hastası olma ihtimali yüksek bir insan olacaktı..Ben de, bu yüzden çok dikkatli davrandım..Ve tüm hamileliğim boyunca 6 kilo aldım bu yüzden..Ya, şaka değil, gerçek..6 kilo..Bir Ebru Şallı, bir ben zaten:) Ve kızım da, doğa doğa 2800 gr doğmuştu :( Ama sağlıklı elhamdülilah..Önemli olan da bu değil mi?
Doğumdan sonra da, diyabet kalmadı bende..O günlerden yadigar, bir şekersiz çay alışkanlığı kaldı..Alışınca artık şekerli içemiyor insan..Derlerdi de, inanmazdım..Doğruymuş..

Bakalım bu sefer yine olacak mı gebelik diyabeti?Ya da, neler olacak?Neler bekliyor beni?

Bir dakika ya, ben daha doktora gidip "hamilesiniz" onayını almadım ki daha..Sakin ol Şahane..Sakin ol Şahane..

Sabah ola hayrola!

Şahane

2 yorum:

Fevkalade dedi ki...

Turkiye de, hamile oldugunu anlar anlamaz doktora gidiyorsun ya, burda oyle degil! Gidip bir yerde test yaptiriyorsun, eline hamiledir belgesini aliyorsun. sonra, 8. haftanda sana randevu veriyorlar. 8. haftadan once cocuk ultarasonda belli olmadigi icin. ilginc di mi?

şahane dedi ki...

ama gebelik kesesi belli oluyor..tabi kalp atışı duyana kadar bebek diyemiyolar..
bu doktor bana test bilem yapmadı..belki de hamile değilim:(

Related Posts with Thumbnails