4 Mayıs 2010 Salı

Herşey Bu Kadar Kokuyor Muydu Gerçekten?


Bugün ilk kez, pişen yemek kokusundan rahatsız oldum..Gözüm aydın..Hatta o kadar rahatsız oldum ki, şu an karnım aç olmasına rağmen gidip de yiyemiyorum bile..
Daha doktora gitme zamanım gelmedi..Daha kalp atışlarını duymadım bile :( Hala hamile miyim, değil miyim emin olamıyorum..Birilerine söylüyorum, birilerine söylemiyorum..Söylediklerim de, daha samimi olduğumdan değil ha, o an söyleyesim geliyor söylüyorum:)
Şu çabuk yorulma meselesi çok can sıkıcı..Gün içinde bir tek şey yapabiliyorum..Mesela, bugün dışarı çıkıp geldim..Elektrik süpürgesini açmam lazım ama, kesinlikle gücüm yok..Demek ki, bu işi sabahtan halletmem lazım bundan sonra..Çünkü, günün ilerleyen saatlerinde hiç enerjim kalmıyor..Üstelik kızımla, öğlen uykusuna yatmama rağmen:)
Allah'ım sen yardım et..Kolaylaştır..
Şahane

3 yorum:

Fevkalade dedi ki...

Bu gunleri nasil hatirliyorum, hic unutmamisim demekki. Hep derdim nasil bisey diye soranlara 'sacini bile tarayamayacak taramak istemeyecek kadar yorgun bitgin'.
Ama gececek, bi kac ay icinde gecer insallah.
Yemek yiyememek cok kotu:(((Beni hayata baglayan tek sey o! o da alinirsa elimden:(((

Fevkalade dedi ki...

Bu arada, artik yazdigim yorumlara cevap vermeyecek kadar yorgunsun:((((

şahane dedi ki...

bi dakka! yorum mu yazdın?
Evet yazmışsın:( ama kendin onayladığın için, ben görmedim..afedersin..hemen bakıciiiim

Of ya, hiçbir şey yiyemediğm günler gelmez inşlh..

Related Posts with Thumbnails