6 Mayıs 2010 Perşembe

Bu Kadar Erken Mi?

Daha bebeğimin kalp atışlarını bile duymadan, yemeden içmeden kesildim iyi mi? Bu sefer, hiç olmaz belki diye umut ederken, şimdiden başladı bile..

Hele dün..Arkadaşa gitmiştim..Sen halini bilmez gibi, sarmısaklı yoğurtlu salatayı ve içinde yeşil soğan olan salatayı lüplet..Allah'ım sonra neler çektiğimi anlatamayacağım bile..Ağzımın tadı ne hale geldi öyle? Ne yapsam da gidersem diye çok düşündüm ama nafile..Mahfoldum resmen, akşam sadece pilav yedim azcık..Bir de soğuk meyve geçici bir süre iyi geliyor, ama geçici..

Bu sabah da kahvaltı bile edemedim..Tok gibiyim sanki..Midem ağzımda adeta..

Çay bile içemez oldum daha bu haftada..Tadını alamıyorum..Dün arkadaşta, bir türlü bitiremiyorum bardağımı..Su koyuyorum olmuyor..Dem koyuyorum olmuyor..Anladım ki, düşmüşüm girdabın içine..Artık çık çıkabilirsen..

Ama ne halde olursam olayım, yemek yapmak zorundayım kızım için..İşin belki de en zor tarafı bu..Geçen sefer evde yemek pişirmediğim çok gün olmuştu.Eşim yer gelirdi dışarda..Annemden getirdiğim yemekleri bile ısıtamazdım çoğu zaman..Zaten mutfağın kapısını kapamıştım..Görünce bile fena oluyordum..Ay ne saçma şeyler ya..Sanki uydurma gibi..Naz gibi..ama gerçek!

Şahane

2 yorum:

Fevkalade dedi ki...

Ilk hamilelik daha sonrakilere gore daha kolay geciyormus derlerdi ya hep. Bak, daha ilk gunlerden arar olduk ilkini. Istedigimiz zaman yattik, istedigimiz zaman kalktik. Yemek pisirmedik cok kotu oldugumuz zamanlarda. Agir kaldirmadik. Simdi hamileyken bizim ufakliklari kaldiricaz edicez. Dikkat etmek de, nereye kadar!
Sen cok dikkat et. Annenden cikma hic:)
Allah kolaylik versin canim, ne diyim:(

şahane dedi ki...

kaldırıyorsun tabi..ama ondan bişey olmaz..endişelenmiyorum..
ama yemek olayında haklısın..zaten en çok onun için anneme gittim..ne yiycem içecek kızım?

Related Posts with Thumbnails