26 Kasım 2010 Cuma

Suyun Bol Olsun Oğlum


35+6 hft

Oğlum 3 günde 300 gr aldı..desem de inanmayın..rakamlara bakarsanız öyle de, öyle olması mümkün değil..hesaplamalar hep tahmini işte..Ama minik oğlum, minik..Orası öyle..

Ama meğer, doktorun beni tekrar görmek istemesinin sebebi başkaymış..O gün suyumu yeterli bulmamış..Bugün daha iyi gördü..NST de sancım da olmadı..Normal görünüyor gidişat..

Hareketlerine dikkat etmemi tembih edip duruyor.Günde 10 kez etmeliymiş..Ediyor herhalde..Ama muallakta kalmak olmazmış..Sayayım bari..Ben de evhamlandım şimdi..

Kan seviyem iyi..Magnezyuma devam etmemi istedi ama, kasılmalarım olduğu için..

Haftaya kontrol..Artık haftada bir gideceğim anlaşılan...

Allahım sen sonumuzu hayret..

Şahane

3 yorum:

firdevs dedi ki...

ay doguma ne kada az kalmis sahane !!! insallah son haftalariniz bol sulu olur :)

Fevkalade dedi ki...

La havleeee.Firdevsin blogunda da dedigi gibi, butun sagliksiz anneler Turkiyede herhalde!
Suyu azalanlar, kordonu dolananlar. Yol yapiyolar yavas yavas, anneleri korkutuyolar.
Takma dicem ama, ben de hamileyim, biliyorum, ufacik bisey de nasil insanin morali bozuluyor biliyorum.
Suyun bol olsun kardes. Ama bu defa, sezeryan dese aniden, sakin hemen gitme. bi iki doktora daha sor. Guvenmiyorum ben bizim doktorlara, affetsinler ama, gercekten guvenmiyorum kendi ulkemin doktorlarina.
yazik!

şahane dedi ki...

inan öyle yapıcam bu sefer..aynı gün gidecem 2 tane daha iyi doktora..
bi de türk kadını şöyle böyle derler, fos çıktık hepimiz bksana..
geçen yakın arkadaş grubum gelmşti..bi baktım, 5 anneden sadece 1 tanesi normal doğum yapmış..hatta 6.anne de amerikada bile sezeryan yaptı:)

Related Posts with Thumbnails