10 Kasım 2010 Çarşamba

Kasım Kasım Kasılıyorum


34+0 hft

"E bundan doğal ne olabilir ki?Zaten KASIM ayındayız" di mi? :)

Ay iğrenç bir espriydi farkındayım ama bu halde bu kadar olduğuna şükredin..

Bu doktor kontrolümde,kasılmalarımı duyan ve bizzat gözüyle şahit olan doktorum, NST'ye bağladı bendenizi..NST de sağolsun, kasılmalarımı onayladı..Hatta bir adet sancım da,orada öylece göründü..

Yapacağımız fazla şey yok aslında..Magnezyum kullanmak ve bol bol su içmek dışında..Bir de, kızımı kaldırmamamı istedi doktorum..Bebek en azından 2-3 hafta daha içerde kalsa çok çok iyi olur dedi..

Ay ne 2 haftası, 1 ay daha içerde kalcak benim oğlum..Daha 2.5 kg bile değil..Naparım ben?Nasıl bakarım,kuş gibi? :(

Oğlum duymasın da, artık her bişeyini aldım..Çantamı hazırlamadım ama henüz..Yıkama,ütüleme işlemi de gerçekleşmedi..Ama eşyalar eve girdi ya, içime serin sular serpildi..:)

Bayramda doğarmış bir de..Artık adını Bayram,İsmail ya da Kurban koyarız herhalde:)


Şahane










5 yorum:

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Bende tekmelerden öyle rahatsiz oluyorumki,yeri dar yazik diye üzülüyorum ona! Halbuki eminim rahattir orda,sanirim biz bir isim bulduk,Zeynep cok begendi,bende okey dedim,babamiz sesini cikarmadi ama Zeynep hemen tüm aile fertlerinin isim ve dogum tarihlerini teker teker,hemde ikinci sirada bebegin ismiyle,yazdi,birbirine ekledi ve evin kapisina,disariya yapistirdi! hala duruyor orda:) Bakalim son kararimiz ne olacak...

Kasilmalar bende de cok oldu,ama ilginc bir sekilde gectiler,seninkide gecer merak etme,ben inaniyorum bunlar zamaninda dogacaklar insallah,ben sadece annemi bekliyorum,az kaldi sadece15 gün kaldi!

Iyi bayramlar sana ve Fevkalade'ye suimdiden,sevgiler...

şahane dedi ki...

anneannesi gelmeden doğmaz inşalah bebeğin Serpil..
inşalah zamanında doğsunlar..40haftadan geçtim de ben, 38e filan razıyım:)
ay darısı başımıza..yine bir isim bulduk..ama yine ben soğudum:(
bebeklerimiz hayatlarında olamayacakları kadar rahat ve güvenli yerdeler..ona şüphem yok:)
sizlere de iyi bayramlar..sevgiyle..

Fevkalade dedi ki...

Kasilmalarin olmasi, dogumun yaklastiginin habercisi mi ???
Yoksa sancilarin gozukmesi mi?
Insallah vaktinde dogar Sahane. El kadar bebeyi nasil yikican, giydiricen???
Ay, yillardir hamileyiz sanki:)

şahane dedi ki...

bende anlamadm..internetteki yazılara baksan gayet normal..ama o zaman neden herkeste olmuyor???

Fevkalade dedi ki...

Bu sorunun cevabini, blogun girisinde vermissin akillim:)
"Her hamilelik farklıdır , hatta bir kadının her hamileliği bile birbirinden farklıdır"
Yasiyarak, goruyoruz bak:)

Related Posts with Thumbnails