24 Kasım 2010 Çarşamba

Büyü de Gel Bebek,Büyü de Gel...


35+4 hft

Zaten kızımda da öyle olmuştu..Son haftalara kadar "haftasına göre normal büyüklükte" olan bebek, birden "haftasına göre küçük" oluvermişti..İşte yine aynı hikaye..Hep normaldi, iri değildi ama normaldi..Ama son 2 haftada kilo almamış minik kuş..


Neden anlamadım ama doktorum bunu önemsedi.."Bazen bebekler haftanın bitiminde birden kilo alırlar" dedi ve beni 35+6 da tekrar çağırdı..Doplerr filan dedi bir ara, kilo almamaya devam ederse, doplere gireceğim heralde..Kan akışına filan bakarlar..


Biliyorum üzülmemem lazım..Önemli olan sağlığı ama işte insan herşey dört dörtlük olsun istiyor..Birşey ters gidince, üzülüyorsun..Söz konusu olan bebek çünkü..Her şeyi önemli..Sağlığı da, zekası da, kilosu da..


Bu arada, benden de kan sayımı tahlili istedi..Bugün hemen hallettim..Cuma onu da gösteririm artık..


Oğlum annesinin küçücük karnında elinden geldiğince büyümeye çalışırken, ablası da dışarda ilk okul senesine mikroplarla savaşıyor..Evet, yine hasta oldu..2 ayda bu 3. hastalığı..Şimdi de, bademciği şişmiş..Çok bunaldım bu hastalıklardan..Bebek yazın doğacak olsa, alacağım okuldan..Ama şimdi evde olmaması,onun için daha hayırlı..Bir de, artık hasta olmasa..:(


Şahane

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails