8 Kasım 2010 Pazartesi


23+6 hafta

Ay daha 23 haftaligim gunlukcum ayyy!

Karnim cok belli olmuyo, hele simdi kis, kimse anlamiyo.
Kusmalarim hala devam ediyo. Ne kusmaymis, icim disima cikti dicem, ama disim cikti:)

Bunun disinda bel agrilarim da basladi, gozumuz aydin.

Yahu, hic mi iyi yani yok su hamileligin?

Evet, var! Artik arkadas toplantilarinda, konu kilolardan acildiginda, hic uzerime alinmiyorum.
Biri diyete mi baslamis, orali bile olmuyorum. Hamileyim diyorum, yiyebilmenin, en gunahsiz oldugu zamanlar bu zamanlar, ye babam ye, ye babam ye:))

Canim greyfurt cekiyo surekli. Gunde 2 tane greyfurt yiyorum:))) Oglum sagolsun, benden cok yedigi icin, iki gune bir, "greyfurt kalmamis" krizine giriyoruz:)

Bunun disinda canimin cektigi bisey yok cok sukur. Tatli yiyemiyorum. Icim almiyor.


Ha bir de, hamileligin baska guzel yani, kocam bana cok iyi davraniyo:)))
Hamileyim ya, kizamiyo bana. Bi dedigimi iki etmiyo.


Burrberry canta istiyorum, bu hamilelik donemimde, aldi aldi, alamadi, bi daha olsem almaz!
Hemen plan yapmam lazim:)

Fevkalade

3 yorum:

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Fevkalade her zamanki gibi cok tatlisinnn!Tüm bunaltimi aldin gittin!

Fevkalade dedi ki...

Serpil bunalma lutfen!
Hamileyiz biz, bunalamayiz!Hakkin yok bunalmaya:)O yuzden yazcem anacim:)

şahane dedi ki...

greytdurt mu? hiç sevmem hiççç..:(
ya ne kusmakmış bu, yetti gayri..ilaç da mı fayda etmiyor..Allahım ne zor şey..

Related Posts with Thumbnails